הסיפור מאחורי סטארבקס

התחלה: 20:00 23.10.2018 סיום:22:00 23.10.2018
מיקום:החשמל 12 ת"א

הסיפור מאחורי סטארבקס

התחלה: 20:00 23.10.2018
סיום:22:00 23.10.2018
מיקום:החשמל 12 ת"א
אירוע זה בוטל, לא ניתן לרכוש כרטיסים
אירוע זה בוטל, לא ניתן לרכוש כרטיסים

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

קפה הוא מוצר צריכה... וניתן להשיג אותו בכל בית קפה ומסעדה.

סטארבקס לא המציאה תוכנה חדשה, לא פיתחה מנוע חיפוש, אין פטנט על הקפה שלה או על כל דבר אחר שהחברה עושה.
אז איך הצליחו בסטארבקס להמציא מחדש את הקפה כמו חוויה חדשה לגמרי, וליצור מותג מצליח מאוד בתהליך? הסיפור מאחורי סטארבקס מספר את סיפורו של המותג מהמקור שלו בשוק הדגים של סיאטל עד לנוכחות הגלובלית ההולכת וגדלה כיום. זהו סיפור שהתפתח במהירות - לפחות במונחים של פיתוח עסקי קונבנציונלי.

בהרצאה מרתקת ויחודית נגלה את הקוד הסודי מאחורי ההצלחה של החברה, וכיצד היא ממשיכה להצליח למרות תחרות קשה ומוצרים מתחרים דומים זולים יותר.

על המרצה לירון מגן: כלכלן ואנליסט, בעל רקע רחב באנליזה מחקר וניתוח חברות. עוקב אחרי סטארבקס וכן חברות נוספות בתחום זה, כבר תקופה ארוכה, כתב מחקרים ומאמרים על חברות רבות בכלל וסטארבקס בפרט. אחד ממחקריו פורסם בספר על שירות הלקוחות בחברות מצליחות כמו סטארבקס וחברות מצטיינות נוספות כגון ריץ קרלטון.

20:00 - 20:30 - התכנסות
20:00 - 22:00 - תתקיים ההרצאה + שאלות


נתראה,


פרויקט הקפה של אורטל


** יש במקום תפריט שתיה ואוכל, והגשה לשולחנות ע"י מלצרים.


** הישיבה סביב שולחנות - המקומות שמורים, סדר הישיבה יקבע לפי סדר ההגעה


פרטי המוכר: אורטל

קפה הוא מוצר צריכה... וניתן להשיג אותו בכל בית קפה ומסעדה.

סטארבקס לא המציאה תוכנה חדשה, לא פיתחה מנוע חיפוש, אין פטנט על הקפה שלה או על כל דבר אחר שהחברה עושה.
אז איך הצליחו בסטארבקס להמציא מחדש את הקפה כמו חוויה חדשה לגמרי, וליצור מותג מצליח מאוד בתהליך? הסיפור מאחורי סטארבקס מספר את סיפורו של המותג מהמקור שלו בשוק הדגים של סיאטל עד לנוכחות הגלובלית ההולכת וגדלה כיום. זהו סיפור שהתפתח במהירות - לפחות במונחים של פיתוח עסקי קונבנציונלי.

בהרצאה מרתקת ויחודית נגלה את הקוד הסודי מאחורי ההצלחה של החברה, וכיצד היא ממשיכה להצליח למרות תחרות קשה ומוצרים מתחרים דומים זולים יותר.

על המרצה לירון מגן: כלכלן ואנליסט, בעל רקע רחב באנליזה מחקר וניתוח חברות. עוקב אחרי סטארבקס וכן חברות נוספות בתחום זה, כבר תקופה ארוכה, כתב מחקרים ומאמרים על חברות רבות בכלל וסטארבקס בפרט. אחד ממחקריו פורסם בספר על שירות הלקוחות בחברות מצליחות כמו סטארבקס וחברות מצטיינות נוספות כגון ריץ קרלטון.

20:00 - 20:30 - התכנסות
20:00 - 22:00 - תתקיים ההרצאה + שאלות


נתראה,


פרויקט הקפה של אורטל


** יש במקום תפריט שתיה ואוכל, והגשה לשולחנות ע"י מלצרים.


** הישיבה סביב שולחנות - המקומות שמורים, סדר הישיבה יקבע לפי סדר ההגעה


פרטי המוכר: אורטל