סודות מיומנויות התקשורת הבינאישית והסטוריטלינג

התחלה: 18:30 14.11.2018 סיום:22:00 28.11.2018
מיקום:Meet In Place

סודות מיומנויות התקשורת הבינאישית והסטוריטלינג

התחלה: 18:30 14.11.2018
סיום:22:00 28.11.2018
מיקום:Meet In Place
המכירה באירוע הסתיימה
המכירה באירוע הסתיימה

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

סודות מיומנויות התקשורת הבין-אישית והסטוריטלינג | סדנה מעשית של 3 מפגשים


3 מפגשים שילמדו אתכם כיצד לשכנע כל אחד, לסחוף את הקהל, ולהבין את הצד השני (בשיחה, מו"מ ואפילו בזוגיות) עוד לפני שהבין את עצמו.


כ-90% מהרושם שאנו מותירים בכל פגישה עסקית, שיחה חברית, הרצאה מול קהל או אפילו דייט לא נוגעים במילים שאנו משתמשים בהן, אלא ב*איך* אנו משתמשים באותן מילים: שפת הגוף, האינטונציה, טון הדיבור, ועוד. כולנו רוצים להישמע ולהעביר את הסיפור, המסר והאג'נדה האישיים או המקצועיים שלנו באופן הטוב ביותר - להשתמש במילים הנכונות ביותר, לספר סיפור סוחף, ולשכנע את הצד השני בטיעונים שלנו. בסדנה תקבלו כלים שישנו את האופן בו אתם מתקשרים לעד - בפגישה עסקית, בשיחת טלפון, בדייטים ואפילו מול משפחה וחברים - ותלמדו על שיטות, טריקים ומתודלוגיות לסחיפת הצד השני דרך שפת הגוף, אופן הדיבור שלכם, וכמובן - המילים עצמן.


נושאי המפגשים:
מפגש 1: לבנות טיעונים שתמיד ישכנעו | 14.11
בסדנה נלמד על משתני ליבה בתקשורת בין-אישית שכל אדם שרוצה להשפיע ולהעביר מסר בצורה סוחפת, צריך להכיר ולשלוט בהם. נעמוד על החשיבות של מעמד המוסר אל מול המסר, נלמד למה כל כך חשוב להכיר את עולם המסרים הבלתי מילולים, לשלוט על שפת הגוף, האינטונציה וטון הדיבור - ונסכם עם תרגול של הצגה עצמית תוך שימוש נכון בכלים שנלמדו.

מפגש 2: הדברים הקטנים שיהפכו אותך לדובר גדול | 21.11
בסדנה נלמד מבנה סכמתי, באמצעותו ניתן להציג את הדברים בדרך המבטיחה קליטה טובה יותר של המסר על ידי הקהל, זכירת המסר על ידי הקהל ליותר זמן, שמירה על דיבור מסודר ולא אסוציאטיבי והגנה מפני שכחת מרכיבים חיוניים במסר שלנו ( "שיט! איך שכחתי להגיד ש..." ). המשתתפים יבחרו נושא עליו יתקיים דיבייט במהלך המפגש, ובמהלכו הם יצטרכו להתמודד עם הפרעות ושאלות קשות מן הקהל.

מפגש 3: סטוריטלינג והצגת רעיון ב60 שניות | 28.11
היכולת להעביר מסרים, לעמוד בפני מנהלים ועמיתים בעבודה ובכלל בחיים, לרתק אותם ולגרום להקם להקשיב חשובה מאי-פעם. בכל שנה, כ-1,000 יזמים חדשים מצטרפים בישראל למרוץ אחר תשומת לב המשקיעים. רעיון טוב, צוות מצוין ופריצת דרך טכנולוגית - מבריקים ככל שיהיו עשויים לא להספיק אם הם לא מתומצתים ומוגשים נכון למשקיעים בכמה שניות בודדות. בסדנה נלמד מודל קצר ופשוט שיעזור לנו להציג כל רעיון ב-60 שניות, בצורה ברורה וסוחפת.


---------


הסדנה תתקיים בימי רביעי 14.11, 21.11, 28.11


בMeet In Place, רוטשילד 8, ת״א.


התכנסות ומינגלינג: 18:30


מתחילים : 19:00-22:00


**שימו לב - אורך כל מפגש הוא כ-3 שעות.



* על חברת דיבייט *


חברת דיבייט היא חברת ייעוץ גלובלית המתמחה בתקשורת בינאישית, ניהול וחדשנות. אשר פועלת ב-3 אפיקים: פרזנטציה, פיתוח מנהלים וחדשנות.


התוכניות של דיבייט מכוונות לתוצאות מדידות המציגות שיפור בהתאם לצרכים הייחודיים והיעדים של כל לקוח. החברה מתמחה בעבודה עם תאגידים, גופי חינוך ומשרדי ממשלה. חברת דיבייט מונה 146 עובדים, בעלת סניף בישראל וסניף בניו יורק עם המותג הבינלאומי Vayomar ופועלת ב16 מדינות ברחבי העולם.
חברת דיבייט קיימת מעל 15 שנה ופועלת בכל המגזרים החל מיזמים פרטיים, עמותות, משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, מלמדים באקדמיה וכמובן בשוק הפרטי והתאגידי


* על המרצה *


עודד בלנק, מומחה תקשורת בכיר בעל ניסיון עם החברות המובילות במשק הישראלי ובעולם, ביניהן ענקיות טכנולוגיה, חברות יעוץ, מסחר ופיננסים. מייעץ ומנחה מגוון פרויקטים במשרדי ממשלה, עיריית תל אביב ומשטרת ישראל. מעביר קורסים באקדמיה ומכשיר יזמים עצמאיים וכן ב-26 תוכניות אקסלרטורים בכל הארץ לקראת פגישות משקיעים ולקוחות. עודד בוגר המחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטת בן גוריון, מתנדב ב״נובה״ ומלמד באוניברסיטה בעם.




פרטי המוכר: Wize PRO - חכמים בלילה

סודות מיומנויות התקשורת הבין-אישית והסטוריטלינג | סדנה מעשית של 3 מפגשים


3 מפגשים שילמדו אתכם כיצד לשכנע כל אחד, לסחוף את הקהל, ולהבין את הצד השני (בשיחה, מו"מ ואפילו בזוגיות) עוד לפני שהבין את עצמו.


כ-90% מהרושם שאנו מותירים בכל פגישה עסקית, שיחה חברית, הרצאה מול קהל או אפילו דייט לא נוגעים במילים שאנו משתמשים בהן, אלא ב*איך* אנו משתמשים באותן מילים: שפת הגוף, האינטונציה, טון הדיבור, ועוד. כולנו רוצים להישמע ולהעביר את הסיפור, המסר והאג'נדה האישיים או המקצועיים שלנו באופן הטוב ביותר - להשתמש במילים הנכונות ביותר, לספר סיפור סוחף, ולשכנע את הצד השני בטיעונים שלנו. בסדנה תקבלו כלים שישנו את האופן בו אתם מתקשרים לעד - בפגישה עסקית, בשיחת טלפון, בדייטים ואפילו מול משפחה וחברים - ותלמדו על שיטות, טריקים ומתודלוגיות לסחיפת הצד השני דרך שפת הגוף, אופן הדיבור שלכם, וכמובן - המילים עצמן.


נושאי המפגשים:
מפגש 1: לבנות טיעונים שתמיד ישכנעו | 14.11
בסדנה נלמד על משתני ליבה בתקשורת בין-אישית שכל אדם שרוצה להשפיע ולהעביר מסר בצורה סוחפת, צריך להכיר ולשלוט בהם. נעמוד על החשיבות של מעמד המוסר אל מול המסר, נלמד למה כל כך חשוב להכיר את עולם המסרים הבלתי מילולים, לשלוט על שפת הגוף, האינטונציה וטון הדיבור - ונסכם עם תרגול של הצגה עצמית תוך שימוש נכון בכלים שנלמדו.

מפגש 2: הדברים הקטנים שיהפכו אותך לדובר גדול | 21.11
בסדנה נלמד מבנה סכמתי, באמצעותו ניתן להציג את הדברים בדרך המבטיחה קליטה טובה יותר של המסר על ידי הקהל, זכירת המסר על ידי הקהל ליותר זמן, שמירה על דיבור מסודר ולא אסוציאטיבי והגנה מפני שכחת מרכיבים חיוניים במסר שלנו ( "שיט! איך שכחתי להגיד ש..." ). המשתתפים יבחרו נושא עליו יתקיים דיבייט במהלך המפגש, ובמהלכו הם יצטרכו להתמודד עם הפרעות ושאלות קשות מן הקהל.

מפגש 3: סטוריטלינג והצגת רעיון ב60 שניות | 28.11
היכולת להעביר מסרים, לעמוד בפני מנהלים ועמיתים בעבודה ובכלל בחיים, לרתק אותם ולגרום להקם להקשיב חשובה מאי-פעם. בכל שנה, כ-1,000 יזמים חדשים מצטרפים בישראל למרוץ אחר תשומת לב המשקיעים. רעיון טוב, צוות מצוין ופריצת דרך טכנולוגית - מבריקים ככל שיהיו עשויים לא להספיק אם הם לא מתומצתים ומוגשים נכון למשקיעים בכמה שניות בודדות. בסדנה נלמד מודל קצר ופשוט שיעזור לנו להציג כל רעיון ב-60 שניות, בצורה ברורה וסוחפת.


---------


הסדנה תתקיים בימי רביעי 14.11, 21.11, 28.11


בMeet In Place, רוטשילד 8, ת״א.


התכנסות ומינגלינג: 18:30


מתחילים : 19:00-22:00


**שימו לב - אורך כל מפגש הוא כ-3 שעות.



* על חברת דיבייט *


חברת דיבייט היא חברת ייעוץ גלובלית המתמחה בתקשורת בינאישית, ניהול וחדשנות. אשר פועלת ב-3 אפיקים: פרזנטציה, פיתוח מנהלים וחדשנות.


התוכניות של דיבייט מכוונות לתוצאות מדידות המציגות שיפור בהתאם לצרכים הייחודיים והיעדים של כל לקוח. החברה מתמחה בעבודה עם תאגידים, גופי חינוך ומשרדי ממשלה. חברת דיבייט מונה 146 עובדים, בעלת סניף בישראל וסניף בניו יורק עם המותג הבינלאומי Vayomar ופועלת ב16 מדינות ברחבי העולם.
חברת דיבייט קיימת מעל 15 שנה ופועלת בכל המגזרים החל מיזמים פרטיים, עמותות, משרדי ממשלה, גופים ציבוריים, מלמדים באקדמיה וכמובן בשוק הפרטי והתאגידי


* על המרצה *


עודד בלנק, מומחה תקשורת בכיר בעל ניסיון עם החברות המובילות במשק הישראלי ובעולם, ביניהן ענקיות טכנולוגיה, חברות יעוץ, מסחר ופיננסים. מייעץ ומנחה מגוון פרויקטים במשרדי ממשלה, עיריית תל אביב ומשטרת ישראל. מעביר קורסים באקדמיה ומכשיר יזמים עצמאיים וכן ב-26 תוכניות אקסלרטורים בכל הארץ לקראת פגישות משקיעים ולקוחות. עודד בוגר המחלקה לכלכלה וניהול באוניברסיטת בן גוריון, מתנדב ב״נובה״ ומלמד באוניברסיטה בעם.




פרטי המוכר: Wize PRO - חכמים בלילה