תכנית ג' - פסטיבל ריקודי חדר

התחלה: 20:30 20.11.2021 סיום:22:00 20.11.2021
מיקום:רחוב הפרסה 3, אולם הזירה הבינתחומית, מתחם הפרסה, ירושלים

תכנית ג' - פסטיבל ריקודי חדר

התחלה: 20:30 20.11.2021
סיום:22:00 20.11.2021
מיקום:רחוב הפרסה 3, אולם הזירה הבינתחומית, מתחם הפרסה, ירושלים
המכירה באירוע הסתיימה
המכירה באירוע הסתיימה

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

תכנית ג' פסטיבל ריקודי חדר


אפסילון מאת: ענת שמגר בשיתוף פעולה עם תום סולוביציק, הנס לינגנס, תמי לבוביץ


העצב התועה | יוצרת: סיגל ברגמן


---------------------------------------------------




אפסילון מאת: ענת שמגר בשיתוף פעולה עם תום סולוביציק, הנס לינגנס, תמי לבוביץ | משך: כ 30 דקות


בשנים האחרונות הופיעו, תום וענת, עם מספר עבודות שנקראו "סיפורי מישור", "חזרות", "דואט שני", "סולו", "סיפורי מישור-פארק החורשות". בכולן עניין ביצירה דיאלוגית; עיסוק בשקט כמרחב, בתנועה כמחשבה ובסאונד כחומר. הם מחפשים ביטויים שונים לעניין בתכונות 'הנדיפות' של סאונד ותנועה ובאסתטיקה של מיעוט. בעבודה אפסילון, מצטרפים שני אמנים נוספים לשיח. שהייה והקשבה מהווים עיסוק כשלעצמו ונקודת מוצא לתהליך חדש.


ענת שמגר, יוצרת ריקודי סולו ושיתופי פעולה עם אמנים מתחומים שונים. מופיעה בפסטיבלים ובמסגרות עצמאיות. מרבה בשיתוף פעולה כדרך לזמן בלילת שפות, כאפשרות לתחום מרחב קיום, לפגוש את האחר, ולסתור את המוכר. חברת סגל הפקולטה למחול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.


תום סולובייציק, מוזיקאי ואמן סאונד. בוגר תואר ראשון במוסיקה ופילוסופיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בהצטיינות בסאונד ארט מהאונברסיטה לאמנויות, לונדון (UAL). תום פועל במגוון מדיומים בינהם מיצגים, מיצבים, הקלטות שטח ושיתופי פעולה עם אמנים פלסטיים ורקדנים. אלבומיו ראו אור בלייבלים אירופאיים דוגמת Creative Sources ו-Aural Terrains. לאחרונה חוקר ביטויים של חיזוי העתיד על פי תנועת ציפורים והופעתן באפוסים היוונים העתיקים ובמציאות של משבר אקלים. חושב על המשפט של פרד מוטן: performance is the resistance of the object.


הנס לינגנס מוזקאי ומלחין בעולם המוזיקה העכשווית והנסיונית. היצירה שלו נמצאת בצומת שבין אימפרוביזציה וקומפוזיציה ומתרחשת לעיתים קרובות דרך הוראות שבעל פה, קומפוזיציות גראפיות, משחקי קלפים וכדומה. לאחרונה הוא פיתח עניין בהקלטות שטח, כאמצעי להעמיק ולהבין את יחסיו עם המרחב.כנגן כלי הקשה ואקורדיוניסט הוא לוקח חלק במספר שונה של הרכבים, ביניהם Die Hochstapler ו Obliq. הוא הופיע ברוב מדינות אירופה, יפן, ישראל, רוסיה וארה״ב, עם אמנים כמו:Pierre Borel‪, Lucio Capece‪, Johnny Chang‪, Sven-Åke Johansson and John Tilburyהמוזיקה של לינגנס יצאה לאור תחת הוצאות שונות כמו: Umlaut Records‪, Intonema‪, Insub‪, Another Timbre and Edition Wandelweiser . Website: hanneslingens.de


תמי לבוביץ, חיה ועובדת בתל אביב. תמי היא כוריאוגרפית, רקדנית, מעצבת תלבושות ומורה. עבודתה בוחנת את הגוף החי באזורים שבין מחול, פרפורמנס ואמנות חזותית. יצירותיה הוצגו בבמות שונות בארץ ובעולם.



---------------------------------------------------



העצב התועה | יוצרת: סיגל ברגמן


רקדניות יוצרות: גילי אינגלס, מעין דנוך, מיה תמיר | משך: כ 20 דקות


חסר דוחף לפעולה, מבקש להתמלא ולהתאזן. עצב, כמיהה, רעב הם הכרחיים - בלעדיהם לא נזוז, לא נתקשר. הרקדניות מקשיבות לתחושת הבטן שלהן והמרחב בין הגופים מתמגנט.


סיגל ברגמן יוצרת מחול ומורה לשיטת אלכסנדר, מתרגלת טאי צ'י ויוגה, לימדה אלתור במשך שנים ב׳קבוצה׳ ומלמדת קומפוזיציה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. כיוצרת וגם כמטפלת מעסיק אותה השדה הפורה, מסתורי וחמקמק של המפגש בין תודעה וגוף.


גילי אינגלס היא פרפורמרית ורקדנית יוצרת. השתתפה בעבודות אנסמבל "מקלט 209" מטעם במת מיצג. מתעניינת בקשר שבין תנועת הגוף ותנועת הנפש, בימים אלו לומדת טיפול בתנועה, ועובדת בתנועה עם מתמודדי נפש ואנשים על הספקטרום האוטיסטי.


מעין דנוך היא כוריאוגרפית ורקדנית, שגרה ופועלת בישראל ובגרמניה. ביצירותיה היא עוסקת במפגש, בהתמזגות ובהתנגשות, בין גופים, חומרים ונקודות מבט שונים. היא מלמדת באקדמיות למחול בקרואטיה, גרמניה וישראל ומשתתפת בקורס מורים בשיטת פלדנקרייז.


מיה תמיר היא רקדנית, מורה לאימפרוביזציה ויוגה, מטפלת בשיאצו וסטודנטית לרפואה סינית. ההתבוננות בגוף דרך העולמות האלה, מאפשרת לי לחפש את האלכימיה שנוצרת מתנועה- פיזית, חושית ורגשית, כל פעם מחדש.




---------------------------------------------------



מחווה לשנטל, וידאודנס | מאת: שלי פלמון


צילום עריכה וייעוץ קולנעי: ינאי יעקב ליין | סאונד ומוסיקה: זואי פולנסקי | תלבושות וייעוץ פלסטי: ישעיהו רבינוביץ | משך: כ 10 דקות

ב׳מחווה לשנטל׳ שלי מקיימת שיחה עם סרטה של שנטל אקרמן "Saute ma Ville" , ׳ לפוצץ את העיר ׳, 1968, שלי רוקדת קטעים מתוך הסולו האחרון שעלה בפסטיבל ריקודי חדר 2020 יחד עם רגעים, פעולות וחלקי מצבים שלקוחים מתוך הסרט. הסרט משמש לי כמסגרת זכרון , שפועלת עליי כצופה של הסרט שנלקחת אל האזורים הריגשיים אליהם הסרט שולח אותי וכנתון, מסגרת עבודה בתוכה אני מבצעת , רוקדת , נוכחת.


שלי פלמון, ילידת 1977, חיפה, מחפשת לקיים בעשייתה את המחול ככלי פרפורמטיבי צורני אך גם בעל איכויות תיאטרליות. רקדה בלט אצל אדם ואילנה פסטרנק וכן אצל שרית בקר. רקדה בלהקתם של ליאת דרור וניר בן גל, בוגרת של בית הספר לתיאטרון חזותי והאקדמיה למוסיקה ולמחול.





פרטי המוכר: פסטיבל ריקודי חדר

תכנית ג' פסטיבל ריקודי חדר


אפסילון מאת: ענת שמגר בשיתוף פעולה עם תום סולוביציק, הנס לינגנס, תמי לבוביץ


העצב התועה | יוצרת: סיגל ברגמן


---------------------------------------------------




אפסילון מאת: ענת שמגר בשיתוף פעולה עם תום סולוביציק, הנס לינגנס, תמי לבוביץ | משך: כ 30 דקות


בשנים האחרונות הופיעו, תום וענת, עם מספר עבודות שנקראו "סיפורי מישור", "חזרות", "דואט שני", "סולו", "סיפורי מישור-פארק החורשות". בכולן עניין ביצירה דיאלוגית; עיסוק בשקט כמרחב, בתנועה כמחשבה ובסאונד כחומר. הם מחפשים ביטויים שונים לעניין בתכונות 'הנדיפות' של סאונד ותנועה ובאסתטיקה של מיעוט. בעבודה אפסילון, מצטרפים שני אמנים נוספים לשיח. שהייה והקשבה מהווים עיסוק כשלעצמו ונקודת מוצא לתהליך חדש.


ענת שמגר, יוצרת ריקודי סולו ושיתופי פעולה עם אמנים מתחומים שונים. מופיעה בפסטיבלים ובמסגרות עצמאיות. מרבה בשיתוף פעולה כדרך לזמן בלילת שפות, כאפשרות לתחום מרחב קיום, לפגוש את האחר, ולסתור את המוכר. חברת סגל הפקולטה למחול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.


תום סולובייציק, מוזיקאי ואמן סאונד. בוגר תואר ראשון במוסיקה ופילוסופיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני בהצטיינות בסאונד ארט מהאונברסיטה לאמנויות, לונדון (UAL). תום פועל במגוון מדיומים בינהם מיצגים, מיצבים, הקלטות שטח ושיתופי פעולה עם אמנים פלסטיים ורקדנים. אלבומיו ראו אור בלייבלים אירופאיים דוגמת Creative Sources ו-Aural Terrains. לאחרונה חוקר ביטויים של חיזוי העתיד על פי תנועת ציפורים והופעתן באפוסים היוונים העתיקים ובמציאות של משבר אקלים. חושב על המשפט של פרד מוטן: performance is the resistance of the object.


הנס לינגנס מוזקאי ומלחין בעולם המוזיקה העכשווית והנסיונית. היצירה שלו נמצאת בצומת שבין אימפרוביזציה וקומפוזיציה ומתרחשת לעיתים קרובות דרך הוראות שבעל פה, קומפוזיציות גראפיות, משחקי קלפים וכדומה. לאחרונה הוא פיתח עניין בהקלטות שטח, כאמצעי להעמיק ולהבין את יחסיו עם המרחב.כנגן כלי הקשה ואקורדיוניסט הוא לוקח חלק במספר שונה של הרכבים, ביניהם Die Hochstapler ו Obliq. הוא הופיע ברוב מדינות אירופה, יפן, ישראל, רוסיה וארה״ב, עם אמנים כמו:Pierre Borel‪, Lucio Capece‪, Johnny Chang‪, Sven-Åke Johansson and John Tilburyהמוזיקה של לינגנס יצאה לאור תחת הוצאות שונות כמו: Umlaut Records‪, Intonema‪, Insub‪, Another Timbre and Edition Wandelweiser . Website: hanneslingens.de


תמי לבוביץ, חיה ועובדת בתל אביב. תמי היא כוריאוגרפית, רקדנית, מעצבת תלבושות ומורה. עבודתה בוחנת את הגוף החי באזורים שבין מחול, פרפורמנס ואמנות חזותית. יצירותיה הוצגו בבמות שונות בארץ ובעולם.



---------------------------------------------------



העצב התועה | יוצרת: סיגל ברגמן


רקדניות יוצרות: גילי אינגלס, מעין דנוך, מיה תמיר | משך: כ 20 דקות


חסר דוחף לפעולה, מבקש להתמלא ולהתאזן. עצב, כמיהה, רעב הם הכרחיים - בלעדיהם לא נזוז, לא נתקשר. הרקדניות מקשיבות לתחושת הבטן שלהן והמרחב בין הגופים מתמגנט.


סיגל ברגמן יוצרת מחול ומורה לשיטת אלכסנדר, מתרגלת טאי צ'י ויוגה, לימדה אלתור במשך שנים ב׳קבוצה׳ ומלמדת קומפוזיציה באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. כיוצרת וגם כמטפלת מעסיק אותה השדה הפורה, מסתורי וחמקמק של המפגש בין תודעה וגוף.


גילי אינגלס היא פרפורמרית ורקדנית יוצרת. השתתפה בעבודות אנסמבל "מקלט 209" מטעם במת מיצג. מתעניינת בקשר שבין תנועת הגוף ותנועת הנפש, בימים אלו לומדת טיפול בתנועה, ועובדת בתנועה עם מתמודדי נפש ואנשים על הספקטרום האוטיסטי.


מעין דנוך היא כוריאוגרפית ורקדנית, שגרה ופועלת בישראל ובגרמניה. ביצירותיה היא עוסקת במפגש, בהתמזגות ובהתנגשות, בין גופים, חומרים ונקודות מבט שונים. היא מלמדת באקדמיות למחול בקרואטיה, גרמניה וישראל ומשתתפת בקורס מורים בשיטת פלדנקרייז.


מיה תמיר היא רקדנית, מורה לאימפרוביזציה ויוגה, מטפלת בשיאצו וסטודנטית לרפואה סינית. ההתבוננות בגוף דרך העולמות האלה, מאפשרת לי לחפש את האלכימיה שנוצרת מתנועה- פיזית, חושית ורגשית, כל פעם מחדש.




---------------------------------------------------



מחווה לשנטל, וידאודנס | מאת: שלי פלמון


צילום עריכה וייעוץ קולנעי: ינאי יעקב ליין | סאונד ומוסיקה: זואי פולנסקי | תלבושות וייעוץ פלסטי: ישעיהו רבינוביץ | משך: כ 10 דקות

ב׳מחווה לשנטל׳ שלי מקיימת שיחה עם סרטה של שנטל אקרמן "Saute ma Ville" , ׳ לפוצץ את העיר ׳, 1968, שלי רוקדת קטעים מתוך הסולו האחרון שעלה בפסטיבל ריקודי חדר 2020 יחד עם רגעים, פעולות וחלקי מצבים שלקוחים מתוך הסרט. הסרט משמש לי כמסגרת זכרון , שפועלת עליי כצופה של הסרט שנלקחת אל האזורים הריגשיים אליהם הסרט שולח אותי וכנתון, מסגרת עבודה בתוכה אני מבצעת , רוקדת , נוכחת.


שלי פלמון, ילידת 1977, חיפה, מחפשת לקיים בעשייתה את המחול ככלי פרפורמטיבי צורני אך גם בעל איכויות תיאטרליות. רקדה בלט אצל אדם ואילנה פסטרנק וכן אצל שרית בקר. רקדה בלהקתם של ליאת דרור וניר בן גל, בוגרת של בית הספר לתיאטרון חזותי והאקדמיה למוסיקה ולמחול.





פרטי המוכר: פסטיבל ריקודי חדר