ועידת ישראל לתעופה 2020 - Israel Aviation Conference

התחלה: 08:00 03.09.2020 סיום:17:00 03.09.2020
מיקום:מרכז הירידים, גני התערוכה, ביתן 10. שדרות רוקח 101, תל אביב

ועידת ישראל לתעופה 2020 - Israel Aviation Conference

התחלה: 08:00 03.09.2020
סיום:17:00 03.09.2020
מיקום:מרכז הירידים, גני התערוכה, ביתן 10. שדרות רוקח 101, תל אביב
אירוע זה בוטל, לא ניתן לרכוש כרטיסים
אירוע זה בוטל, לא ניתן לרכוש כרטיסים

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

Israel Aviation Conference


"FUTURE. ARE WE READY ?"




רקע:


מעל ארבעה מיליארד איש יטוסו בשנת 2020 באוויר, לצידם מיליארדי חבילות שנרכשו בקליק וטונות של מטענים ישונעו על ידי תעשייה המהווה את אחד ממנועי הצמיחה המתפתחים והחזקים בעולם. שוק התעופה, כמו כל המערכת הפוליטית והכלכלית, מושפע מהשינויים המתרחשים סביבנו בכל קצווי העולם, שינויים פוליטיים הגוזרים תנודות כלכליות, מאבקי סחר ושינויי סביבת אקלים כלכלי בינ״ל.


הברקזיט בבריטניה, הסכמי הסחר בין ארה"ב וסין, קוריאה הצפונית ואירן, בריתות שקמות ומתחלפות ושינויים באזורי קונפליקט. העירוב הצבאי והאזרחי במרחב האווירי וההתמודדות עם טכנולוגיה מתקדמת בעולם בו המחסור בטייסים עולה על חצי מליון בעשר השנים הקרובות.


ליברליזציה ושוק חופשי אשר הביאו מדיניות של שמיים פתוחים, גורמים באופן פרדוקסלי להתערבות ממשלתית ענפה בשוק התעופה. מדינות מתגאות בדגל הלאום ומממנות יותר ויותר חברות תעופה כנכס אסטרטגי, אלו משמשות ככלי משחק במאבקי הכח הכלכליים. כך מרחב השמיים הפתוחים מאותגר בהיבטי תחרות, שחקנים בלתי שווים המנצלים כח כלכלי מדינתי בשוק חופשי, בעולם ובמזרח התיכון


האזור שלנו, המורכב ומאתגר. ישראל היא אי של יציבות אזורית. מרחב אווירי קטן ומרובה משתתפים מכל הסוגים. תעופה צבאית ואזרחית, קרבה לאזורי קונפליקט לצד יציבות כלכלית וטכנולוגית מרשימה. ההתקדמות והחתירה לנורמליזציה אזורית טומנים בחובו גם סיכויים לשיתופי פעולה מפתיעים.


התעופה הישראלית היא הגשר האוויר היחיד למדינת ישראל. מנוע צמיחה המפרנס עשרות אלפי בתי אב ומהווה נכס אסטרטגי חיוני לכלכלת המדינה ויציבותה האזורית.


ישראל מדינה מובילה בתחומים רבים ואין ספק כי מיקומה הגאוגרפי עשוי לשמשה כמרכז רשת תעופתית אזורית בעתיד, יחד ולצד מאמצים דיפלומטיים לנורמליזציה. תעופה היא הרבה מעבר לנוסעים ומטען, תעשיית פיתוח, כלי טייס בלתי מאויישים, תכנית חלל וסייבר המתקדמות בעולם, תעופה ישראלית היא גאווה לאומית.


ועידת ישראל לתעופה 2020 היא השלישית במספר. הופכת להיות הכינוס התעופתי המרכזי והחשוב באזורנו. הועידה פותחת עידן מחשבתי חדש ודנה בהשפעות הגיאופוליטיות של השינויים באזורנו. תחרות שיוויונית במדיניות שמיים פתוחים, הסיכון והסיכוי להתפתחות התעופה הישראלית וחלקה ברשת נתיבי התעופה הכלל עולמית והמשמעות של תעופה ישראלית ביציבות הכלכלית והגיאופוליטית של מדינת ישראל.


איגוד הטייסים הישראלי, ISRAPLA מזמין אותך לקחת חלק בוועידה החשובה במזרח התיכון, ועידת ישראל לתעופה 2020.



הנושאים שיידונו בכנס:


אתגרי התעופה הישראלית כנכס אסטרטגי במדינת ישראל.


מדיניות שמיים פתוחים בעולם לצד תחרות ומעורבות ממשלתי בתעופה


בטחון ובטיחות בתעופה


תעופה כמנוע צמיחה בעולם כלכלי


טכנולוגיה תעופתית בעולם מקוון



נשיאות:


אלוף (מיל) אביהו בן נון מפקד ח"א ה-11.


יזם וייסד את חברת יו.אמ.אי, את מרכז המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס בישראל ואת"First ישראל" ארגון העוסק בקירוב ילדים ובני נוער למדע וטכנולוגיה באמצעות תכניות רובוטיקה.


שרת כדירקטור בקרדן, אלביט מערכות, בנק המזרחי, כנשיא עמותת ח"א, נשיא איגוד


יבואני הרכב, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ועוד.


סיים בהצטיינות תואר ראשון באוניברסיטת אובורן באלבמה, בוגר ניהול מתקדם


בהרווארד בוסטון ארה"ב, קיבל מהטכניון תואר ד"ר של כבוד.


חמי פרס


שותף מנהל ומייסד של קרן הון הסיכון פיטנגו ונצ'ר קפיטל.


חבר במועצות המנהלים של Via Transportation, Taboola, TEVA Pharmaceutical, Radwin


משמש כחבר במועצות המנהלים בתחומי הפילנתרופיה והשקעות חותם (אימפקט) כגון: אימפקט-פירסט, Social Finance Israel (SFI) ועוד.


כיהן כיו"ר איגוד תעשיות ההייטק המתקדמות, יו"ר לשכת המסחר ישראל- אמריקה.


משמש כיו"ר מרכז פרס לשלום וחדשנות. בעל תואר מוסמך במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.


שרת כטייס בחיל האוויר במשך 10 שנים.


מאיר שמיר


מנכ"ל ובעל מניות עיקרי של חברת האחזקות מבטח שמיר, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מכהן כדירקטור בחברות קבוצת מבטח שמיר.


הקים קרן פילנטרופית שעוסקת בתחומי רווחה שונים ומגוונים במסגרת החברה הישראלית וכן מכהן כיו"ר הבורד הישראלי של פרוייקט "תגלית", ארגון ציוני הפועל לחיזוק הקשר בין יהדות התפוצות לישראל.


בוגר כלכלה ומנהל עסקים של אוניברסיטת בר אילן ובעל תואר דוקטור כבוד מן האוניברסיטה משנת 2009.


שרת כנווט בחיל האוויר – השתחרר בדרגת רב-סרן.


עמוס שפירא


בעבר מנכל אלעל, מנכ"ל סלקום, מנכ"ל חוגלה קימברלי ונשיא אוניברסיטת חיפה.


כיום מכהן כיו"ר אלו"ט לקידום ילדים ובוגרים עם אוטיזם.


שרת בדירקטוריון של התעשייה האווירית ושל חברת ההשקעות אלרון.


בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בניהול תעשייתי מהטכניון.


בעל רשיון טייס אזרחי. לאחרונה יצא ספרו "הראש הסוליות והנשמה- סוגיות מעשיות בניהול ומנהיגות".



קהל יעד:


שרים וחברי כנסת ישראל


בכירי מערכת הבטחון, צבא ההגנה לישראל וחיל האוויר.


הנהלות ועובדי חברות התעופה.


חברי הנהלה ודירקטוריונים של החברות המובילות במשק.


משלחות עסקיות בינלאומיות.


מומחי תשתיות תעופתיות ופיתוח עסקי.


בכירי גופים ממשלתיים וגופי פיתוח ביטחוני.


הנהלות בכירות של תעשיית הביטחון בישראל.


נספחים צבאיים.


חברי איגוד הטייסים בישראל.


שוחרי התעופה מכל מגזרי ותחומי התעופה בארץ.


חברות השקעות וגופים פיננסיים ופנסיוניים.


טייסי חיל האוויר לדורותיהם.


מומחי תוכן מתעשיית התעופה המקומית והעולמית ומארגוני תעופה בינ"ל.


חברות השמה והכשרת טייסים.


פרטי המוכר: בני מורן ניהול והפקת תוכניות בע"מ

Israel Aviation Conference


"FUTURE. ARE WE READY ?"




רקע:


מעל ארבעה מיליארד איש יטוסו בשנת 2020 באוויר, לצידם מיליארדי חבילות שנרכשו בקליק וטונות של מטענים ישונעו על ידי תעשייה המהווה את אחד ממנועי הצמיחה המתפתחים והחזקים בעולם. שוק התעופה, כמו כל המערכת הפוליטית והכלכלית, מושפע מהשינויים המתרחשים סביבנו בכל קצווי העולם, שינויים פוליטיים הגוזרים תנודות כלכליות, מאבקי סחר ושינויי סביבת אקלים כלכלי בינ״ל.


הברקזיט בבריטניה, הסכמי הסחר בין ארה"ב וסין, קוריאה הצפונית ואירן, בריתות שקמות ומתחלפות ושינויים באזורי קונפליקט. העירוב הצבאי והאזרחי במרחב האווירי וההתמודדות עם טכנולוגיה מתקדמת בעולם בו המחסור בטייסים עולה על חצי מליון בעשר השנים הקרובות.


ליברליזציה ושוק חופשי אשר הביאו מדיניות של שמיים פתוחים, גורמים באופן פרדוקסלי להתערבות ממשלתית ענפה בשוק התעופה. מדינות מתגאות בדגל הלאום ומממנות יותר ויותר חברות תעופה כנכס אסטרטגי, אלו משמשות ככלי משחק במאבקי הכח הכלכליים. כך מרחב השמיים הפתוחים מאותגר בהיבטי תחרות, שחקנים בלתי שווים המנצלים כח כלכלי מדינתי בשוק חופשי, בעולם ובמזרח התיכון


האזור שלנו, המורכב ומאתגר. ישראל היא אי של יציבות אזורית. מרחב אווירי קטן ומרובה משתתפים מכל הסוגים. תעופה צבאית ואזרחית, קרבה לאזורי קונפליקט לצד יציבות כלכלית וטכנולוגית מרשימה. ההתקדמות והחתירה לנורמליזציה אזורית טומנים בחובו גם סיכויים לשיתופי פעולה מפתיעים.


התעופה הישראלית היא הגשר האוויר היחיד למדינת ישראל. מנוע צמיחה המפרנס עשרות אלפי בתי אב ומהווה נכס אסטרטגי חיוני לכלכלת המדינה ויציבותה האזורית.


ישראל מדינה מובילה בתחומים רבים ואין ספק כי מיקומה הגאוגרפי עשוי לשמשה כמרכז רשת תעופתית אזורית בעתיד, יחד ולצד מאמצים דיפלומטיים לנורמליזציה. תעופה היא הרבה מעבר לנוסעים ומטען, תעשיית פיתוח, כלי טייס בלתי מאויישים, תכנית חלל וסייבר המתקדמות בעולם, תעופה ישראלית היא גאווה לאומית.


ועידת ישראל לתעופה 2020 היא השלישית במספר. הופכת להיות הכינוס התעופתי המרכזי והחשוב באזורנו. הועידה פותחת עידן מחשבתי חדש ודנה בהשפעות הגיאופוליטיות של השינויים באזורנו. תחרות שיוויונית במדיניות שמיים פתוחים, הסיכון והסיכוי להתפתחות התעופה הישראלית וחלקה ברשת נתיבי התעופה הכלל עולמית והמשמעות של תעופה ישראלית ביציבות הכלכלית והגיאופוליטית של מדינת ישראל.


איגוד הטייסים הישראלי, ISRAPLA מזמין אותך לקחת חלק בוועידה החשובה במזרח התיכון, ועידת ישראל לתעופה 2020.



הנושאים שיידונו בכנס:


אתגרי התעופה הישראלית כנכס אסטרטגי במדינת ישראל.


מדיניות שמיים פתוחים בעולם לצד תחרות ומעורבות ממשלתי בתעופה


בטחון ובטיחות בתעופה


תעופה כמנוע צמיחה בעולם כלכלי


טכנולוגיה תעופתית בעולם מקוון



נשיאות:


אלוף (מיל) אביהו בן נון מפקד ח"א ה-11.


יזם וייסד את חברת יו.אמ.אי, את מרכז המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס בישראל ואת"First ישראל" ארגון העוסק בקירוב ילדים ובני נוער למדע וטכנולוגיה באמצעות תכניות רובוטיקה.


שרת כדירקטור בקרדן, אלביט מערכות, בנק המזרחי, כנשיא עמותת ח"א, נשיא איגוד


יבואני הרכב, סגן נשיא איגוד לשכות המסחר ועוד.


סיים בהצטיינות תואר ראשון באוניברסיטת אובורן באלבמה, בוגר ניהול מתקדם


בהרווארד בוסטון ארה"ב, קיבל מהטכניון תואר ד"ר של כבוד.


חמי פרס


שותף מנהל ומייסד של קרן הון הסיכון פיטנגו ונצ'ר קפיטל.


חבר במועצות המנהלים של Via Transportation, Taboola, TEVA Pharmaceutical, Radwin


משמש כחבר במועצות המנהלים בתחומי הפילנתרופיה והשקעות חותם (אימפקט) כגון: אימפקט-פירסט, Social Finance Israel (SFI) ועוד.


כיהן כיו"ר איגוד תעשיות ההייטק המתקדמות, יו"ר לשכת המסחר ישראל- אמריקה.


משמש כיו"ר מרכז פרס לשלום וחדשנות. בעל תואר מוסמך במנהל עסקים ותואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת תל אביב.


שרת כטייס בחיל האוויר במשך 10 שנים.


מאיר שמיר


מנכ"ל ובעל מניות עיקרי של חברת האחזקות מבטח שמיר, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. מכהן כדירקטור בחברות קבוצת מבטח שמיר.


הקים קרן פילנטרופית שעוסקת בתחומי רווחה שונים ומגוונים במסגרת החברה הישראלית וכן מכהן כיו"ר הבורד הישראלי של פרוייקט "תגלית", ארגון ציוני הפועל לחיזוק הקשר בין יהדות התפוצות לישראל.


בוגר כלכלה ומנהל עסקים של אוניברסיטת בר אילן ובעל תואר דוקטור כבוד מן האוניברסיטה משנת 2009.


שרת כנווט בחיל האוויר – השתחרר בדרגת רב-סרן.


עמוס שפירא


בעבר מנכל אלעל, מנכ"ל סלקום, מנכ"ל חוגלה קימברלי ונשיא אוניברסיטת חיפה.


כיום מכהן כיו"ר אלו"ט לקידום ילדים ובוגרים עם אוטיזם.


שרת בדירקטוריון של התעשייה האווירית ושל חברת ההשקעות אלרון.


בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני בניהול תעשייתי מהטכניון.


בעל רשיון טייס אזרחי. לאחרונה יצא ספרו "הראש הסוליות והנשמה- סוגיות מעשיות בניהול ומנהיגות".



קהל יעד:


שרים וחברי כנסת ישראל


בכירי מערכת הבטחון, צבא ההגנה לישראל וחיל האוויר.


הנהלות ועובדי חברות התעופה.


חברי הנהלה ודירקטוריונים של החברות המובילות במשק.


משלחות עסקיות בינלאומיות.


מומחי תשתיות תעופתיות ופיתוח עסקי.


בכירי גופים ממשלתיים וגופי פיתוח ביטחוני.


הנהלות בכירות של תעשיית הביטחון בישראל.


נספחים צבאיים.


חברי איגוד הטייסים בישראל.


שוחרי התעופה מכל מגזרי ותחומי התעופה בארץ.


חברות השקעות וגופים פיננסיים ופנסיוניים.


טייסי חיל האוויר לדורותיהם.


מומחי תוכן מתעשיית התעופה המקומית והעולמית ומארגוני תעופה בינ"ל.


חברות השמה והכשרת טייסים.


פרטי המוכר: בני מורן ניהול והפקת תוכניות בע"מ