פרפורמנס כפעולה פאטאלית/טוטאלית
פרפורמנס כפעולה פאטאלית/טוטאלית
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
אירועי 30 שנה לעמותת מקלט 209 ע"ש דן זקהיים
על החיים ועל המוות - פרפורמנס כפעולה פאטאלית/טוטאלית
10 שנים למותה של האמנית מירב הדר
הערב הזה הוא זיכרון (לאלו שהכירו) והיכרות (לאלו שלא הכירו) עם מירב הדר – אמנית שבחרה בפרפורמנס כדרך חיים בדרכה אל מותה, לפני עשר שנים.
הנוכחות והעוצמה בפעולה הטוטלית של האמנית, ברגע המפגש בין חיים ומוות, מאפשרים לנו ללמוד על הכוח של פרפורמנס, שנובע מתוך צורך קיומי פנימי, עומק, אמת ונכונות לחשיפה. יש כוח מעורר השראה בפעולה המתקיימת בגבול שבין להיות או לחדול, רחוק מאזורי נוחות המוקפים חומות הגנה ויוצרים חיץ בין פרפורמר זהיר ובין סביבתו.
מירב, שהייתה ציירת מוכשרת ומוערכת, הצטרפה בשנת 2005 לסדנה השנתית בהנחייתי בבמת מיצג והמשיכה לפעול במקום גם לאחר סיומה. כאשר פרצה מחלתה היא הפכה את הפרפורמנס לאמצעי הביטוי והפעולה העיקרי שלה ואת במת מיצג לביתה האמנותי. היא לא ויתרה לעצמה בשום שלב על כל מאמץ פנימי ופיזי למצות את כל כוחות החיים שבה. היא הוכיחה את מורכבות הייעוד של אמן פרפורמנס שגופו הוא אמנותו – בחיבור שבין הגוף הפיזי, הנפשי, התובני והרוחני והזיקה שלו, מתוך מרחבים ורובדים פנימיים פרטיים, אל מרחבים ציבוריים.
מירב ידעה לנוע בתנועה מתמדת בין הפנים לחוץ, בין תחושת כאב לבין ההתבוננות בו, בין רצינות להומור, ובין אמנות לחיים. היא השתדלה להיות נוכחת בכל מצב ולהנכיח בדרכה זו כל מצב.
- תמר רבן
בהשתתפות אמנים שיגיבו בפעולה לקטעי תיעוד עבודות של מירב הדר: בוקי גרינברג, יעקב חפץ, בני קורי, ליאור קריאל, מיכל שרייבר, ענבר תבור
- הכניסה חופשית -
אירועי 30 שנה לעמותת מקלט 209 ע"ש דן זקהיים
על החיים ועל המוות - פרפורמנס כפעולה פאטאלית/טוטאלית
10 שנים למותה של האמנית מירב הדר
הערב הזה הוא זיכרון (לאלו שהכירו) והיכרות (לאלו שלא הכירו) עם מירב הדר – אמנית שבחרה בפרפורמנס כדרך חיים בדרכה אל מותה, לפני עשר שנים.
הנוכחות והעוצמה בפעולה הטוטלית של האמנית, ברגע המפגש בין חיים ומוות, מאפשרים לנו ללמוד על הכוח של פרפורמנס, שנובע מתוך צורך קיומי פנימי, עומק, אמת ונכונות לחשיפה. יש כוח מעורר השראה בפעולה המתקיימת בגבול שבין להיות או לחדול, רחוק מאזורי נוחות המוקפים חומות הגנה ויוצרים חיץ בין פרפורמר זהיר ובין סביבתו.
מירב, שהייתה ציירת מוכשרת ומוערכת, הצטרפה בשנת 2005 לסדנה השנתית בהנחייתי בבמת מיצג והמשיכה לפעול במקום גם לאחר סיומה. כאשר פרצה מחלתה היא הפכה את הפרפורמנס לאמצעי הביטוי והפעולה העיקרי שלה ואת במת מיצג לביתה האמנותי. היא לא ויתרה לעצמה בשום שלב על כל מאמץ פנימי ופיזי למצות את כל כוחות החיים שבה. היא הוכיחה את מורכבות הייעוד של אמן פרפורמנס שגופו הוא אמנותו – בחיבור שבין הגוף הפיזי, הנפשי, התובני והרוחני והזיקה שלו, מתוך מרחבים ורובדים פנימיים פרטיים, אל מרחבים ציבוריים.
מירב ידעה לנוע בתנועה מתמדת בין הפנים לחוץ, בין תחושת כאב לבין ההתבוננות בו, בין רצינות להומור, ובין אמנות לחיים. היא השתדלה להיות נוכחת בכל מצב ולהנכיח בדרכה זו כל מצב.
- תמר רבן
בהשתתפות אמנים שיגיבו בפעולה לקטעי תיעוד עבודות של מירב הדר: בוקי גרינברג, יעקב חפץ, בני קורי, ליאור קריאל, מיכל שרייבר, ענבר תבור
- הכניסה חופשית -
שגיאה
שגיאה
הודעה
החלף שפה
תודה על פנייתך!
תודה על פנייתך!
מידע נוסף על סוג כרטיס
מידע נוסף על סוג כרטיס
מידע נוסף על סוג כרטיס