למה מעצבי אופנה חייבים להיות דיוות? | לירוי שופן
למה מעצבי אופנה חייבים להיות דיוות? | לירוי שופן
סיום:22:30 02.02.2021
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
למה מעצבי אופנה חייבים להיות דיוות?! | לירוי שופן
הרצאה לייב אונליין
• מה זה בכלל מעצב אופנה ואיך התגבש התפקיד הזה דווקא במאה ה-19?
• מה מסתירות התוויות על הבגדים שלנו?
• איזה מודל עסקי פיתחו מעצבים כמו איב סן לורן וקארל לאגרפלד ואיך הוא מתעתע בכולנו?
• למה דווקא ריהאנה היא מעצבת האופנה של העתיד?
מעצבי האופנה הם הכוכבים הגדולים של תעשיית האופנה המודרנית: אנחנו רגילים לעקוב אחריהם באינסטגרם או לראות את השם שלהם על תגיות בגדים ועל בקבוקי בושם נוצצים בכל ביקור בסופר-פארם. אבל הם לא היו כאן תמיד. כיצד התגבשה הפונקציה המכונה מעצב אופנה במאה ה-19? מדוע להיות דיקטטורים של טעם הוא חלק מהמודל העסקי של מעצבי האופנה? את מי העבודה שלהם דורסת? איך קארל לאגרפלד תעתע בכולנו? ומדוע ריהאנה היא סוף ידוע מראש?
-----------------
לירוי שופן - חוקר תיאוריה של אופנה במסגרת התוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית ומרצה במחלקה להיסטוריה ופילוסופיה בשנקר ובמסגרות נוספות. בנוסף, הוא מפרסם פרשנויות בעיתון הארץ, באתר פורטפוליו ובפלטפורמות בינלאומיות כגון Business of Fashion, מגזין Wallpaper ואתר Highsnobiety.
תרבותא אירועי תוכן
הרצאות מרתקות לייב אונליין באיכות צפייה מעולה.
לשאלות ובירורים ניתן לפנות לכתובת המייל שלנו: tarbutaofficial@gmail.com
או לדף הפייסבוק: תרבותא - אירועי תוכן
*בסיום הרכישה תשלח לך הודעה אישית במייל ובסמס עם קישור לצפייה בהרצאה.
*משך המפגשים וההרצאות הוא 60 - 75 דקות (אלא אם כן צוין אחרת)
* ההרצאות אינן מוקלטות
תרבותא - הרצאות לייב אונליין
למה מעצבי אופנה חייבים להיות דיוות?! | לירוי שופן
הרצאה לייב אונליין
• מה זה בכלל מעצב אופנה ואיך התגבש התפקיד הזה דווקא במאה ה-19?
• מה מסתירות התוויות על הבגדים שלנו?
• איזה מודל עסקי פיתחו מעצבים כמו איב סן לורן וקארל לאגרפלד ואיך הוא מתעתע בכולנו?
• למה דווקא ריהאנה היא מעצבת האופנה של העתיד?
מעצבי האופנה הם הכוכבים הגדולים של תעשיית האופנה המודרנית: אנחנו רגילים לעקוב אחריהם באינסטגרם או לראות את השם שלהם על תגיות בגדים ועל בקבוקי בושם נוצצים בכל ביקור בסופר-פארם. אבל הם לא היו כאן תמיד. כיצד התגבשה הפונקציה המכונה מעצב אופנה במאה ה-19? מדוע להיות דיקטטורים של טעם הוא חלק מהמודל העסקי של מעצבי האופנה? את מי העבודה שלהם דורסת? איך קארל לאגרפלד תעתע בכולנו? ומדוע ריהאנה היא סוף ידוע מראש?
-----------------
לירוי שופן - חוקר תיאוריה של אופנה במסגרת התוכנית ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית ומרצה במחלקה להיסטוריה ופילוסופיה בשנקר ובמסגרות נוספות. בנוסף, הוא מפרסם פרשנויות בעיתון הארץ, באתר פורטפוליו ובפלטפורמות בינלאומיות כגון Business of Fashion, מגזין Wallpaper ואתר Highsnobiety.
תרבותא אירועי תוכן
הרצאות מרתקות לייב אונליין באיכות צפייה מעולה.
לשאלות ובירורים ניתן לפנות לכתובת המייל שלנו: tarbutaofficial@gmail.com
או לדף הפייסבוק: תרבותא - אירועי תוכן
*בסיום הרכישה תשלח לך הודעה אישית במייל ובסמס עם קישור לצפייה בהרצאה.
*משך המפגשים וההרצאות הוא 60 - 75 דקות (אלא אם כן צוין אחרת)
* ההרצאות אינן מוקלטות
תרבותא - הרצאות לייב אונליין
שגיאה
שגיאה
הודעה
החלף שפה
תודה על פנייתך!
תודה על פנייתך!
מידע נוסף על סוג כרטיס