רַקוֹנְטוֹ קוּן | Rakonto Kun

התחלה: 19:00 09.02.2020
מיקום:המרכז לאמנות עכשווית

רַקוֹנְטוֹ קוּן | Rakonto Kun

התחלה: 19:00 09.02.2020
מיקום:המרכז לאמנות עכשווית
המכירה באירוע הסתיימה
המכירה באירוע הסתיימה

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

רַקוֹנְטוֹ קוּן
יום ראשון, 9 בפברואר בשעה 19:00


כוריאוגרפיה: נועה צוק ואהד פישוף
מוזיקה וטקסט: אהד פישוף
רקדנים: שין-יי שיאנג, אורי קרול, מתן דוד
תאורה: דני פישוף
תלבושות: שי בן-צבי


״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ היא עבודת מחול מאת נועה צוק ואהד פישוף, אשר עלתה לראשונה במסגרת התערוכה ״נועה צוק ואהד פישוף: עבודות״ באוצרותו של ניקולה טרצי. העבודה מיועדת לשלושה רקדנים ובהשתתפות היוצרים עצמם. את הפסקול החי כתב ומבצע אהד פישוף והוא מהווה מרכיב יסודי במרחב הפרפורמטיבי הייחודי המאפיין את עבודתם של השניים.


כמו ״החדר השרוף״ - עבודתם הקודמת, אשר נוצרה בהזמנת המרכז לאמנות עכשווית ומרכז האמנות הברלינאי ה-n.b.k - גם ״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ מיועדת לחדר. הקהל יושב מסביב, קרוב למופיעים, תוחם בגופו את זירת ההתרחשות. כל הטקסטים המופיעים ביצירה נכתבו באספרנטו, השפה האוטופית הבינלאומית שיצר אליעזר לודוויג זמנהוף בשלהי המאה התשע-עשרה.


״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ מתנהלת היכן שהוא במרחב פנטסטי של בדיון אתנוגרפי. יש בה קדמוניות ועתידנות, אבסורד ואופל, תוגה ואינטנסיביות גופנית. לצד שכלולו המתמשך של חזון אסתטי המבוסס, בראש ובראשונה, על התנועה האנושית, ניצבת בלב פרקטיקת שיתוף הפעולה של צוק ופישוף, האינטראקציה המורכבת בין הנראה והנשמע. האופן בו הם עובדים בתוך, מסביב וכנגד החוזה האודיו-ויזואלי, שואב את השראתו מטווח רחב של מסורות אורקוליות – סאונד-ארט, קולנוע, בלט, מוזיקת פופ ופולקלור. המיזוג הרב-תחומי האופייני להם של מחול, סאונד ומיצג מתקיים בשיא מורכבותו במרחב הפואטי שבין הקולי לחזותי.


נועה צוק ואהד פישוף יוצרים במשותף עבודות מחול לבמה ולמצלמה מאז 2008. יצירותיהם נוצרו והוצגו בהזמנת להקות, פסטיבלים ומוסדות אמנות בארה״ב, שווייץ, סינגפור, גרמניה, נורווגיה, סקוטלנד, אנגליה, רוסיה ואיטליה.


כניסה : 80 ש״ח
מספר המקומות מוגבל, יש להזמין כרטיסים מראש


דימוי: פוטו ג'ולי





Rakonto Kun
Sunday, February 9 at 7 pm


Choreography: Noa Zuk & Ohad Fishof
Music and Text: Ohad Fishof
Dancers: Hsin-Yi Hsiang, Ori Kroll, Matan David
Lighting: Dani Fishof
Costumes: Shai Ben-Zvi


Rakonto Kun is a dance piece by Noa Zuk and Ohad Fishof, premiered as part of the exhibition “Noa Zuk & Ohad Fishof: Works,” curated by Nicola Trezzi. The work is performed by three dancers with the participation of its creators. The live soundtrack, composed and performed by Ohad Fishof, is a fundamental element in the unique performative realm that characterizes the duo’s work.


Like their previous work, The Burnt Room, commissioned by the CCA and Berlin’s n.b.k, Rakonto Kun was created to be performed in a room. The audience sits around the performers in close proximity to the happening, physically enclosing the performance space. The texts featured in the piece are in Esperanto, the utopian language invented in the late 19th century by Ludwik Lejzer Zamenhof.


Rakonto Kun takes place somewhere in the fantasy territory of ethnographic fiction. It contains the primeval and the futuristic, as well as absurdity, sorrow, darkness, and physical intensity. Alongside the ongoing articulation of an aesthetic vision that is based, first and foremost, on human movement, at the heart of Zuk & Fishof’s collaborative practice lies the complex interaction between the ocular and the auditory. The way they work within, around, and against the audio-visual contract draws from a wide range of audio-visual traditions such as sound art, film, ballet, pop, and folklore. Their typical interdisciplinary mixture of dance, sound, and performance exists in its utmost complexity within the poetic space between the audible and the visual.


Noa Zuk and Ohad Fishof have been creating collaboratively dance works for the stage and the camera since 2008. Their works have been commissioned and presented by dance companies, festivals, and art organizations in the United States, Switzerland, Singapore, Germany, Norway, Scotland, England, Russia, and Italy.


Entrance: 80 NIS
Seating is limited


Image: Photo Julie


פרטי המוכר: המרכז לאמנות עכשווית

רַקוֹנְטוֹ קוּן
יום ראשון, 9 בפברואר בשעה 19:00


כוריאוגרפיה: נועה צוק ואהד פישוף
מוזיקה וטקסט: אהד פישוף
רקדנים: שין-יי שיאנג, אורי קרול, מתן דוד
תאורה: דני פישוף
תלבושות: שי בן-צבי


״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ היא עבודת מחול מאת נועה צוק ואהד פישוף, אשר עלתה לראשונה במסגרת התערוכה ״נועה צוק ואהד פישוף: עבודות״ באוצרותו של ניקולה טרצי. העבודה מיועדת לשלושה רקדנים ובהשתתפות היוצרים עצמם. את הפסקול החי כתב ומבצע אהד פישוף והוא מהווה מרכיב יסודי במרחב הפרפורמטיבי הייחודי המאפיין את עבודתם של השניים.


כמו ״החדר השרוף״ - עבודתם הקודמת, אשר נוצרה בהזמנת המרכז לאמנות עכשווית ומרכז האמנות הברלינאי ה-n.b.k - גם ״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ מיועדת לחדר. הקהל יושב מסביב, קרוב למופיעים, תוחם בגופו את זירת ההתרחשות. כל הטקסטים המופיעים ביצירה נכתבו באספרנטו, השפה האוטופית הבינלאומית שיצר אליעזר לודוויג זמנהוף בשלהי המאה התשע-עשרה.


״רַקוֹנְטוֹ קוּן״ מתנהלת היכן שהוא במרחב פנטסטי של בדיון אתנוגרפי. יש בה קדמוניות ועתידנות, אבסורד ואופל, תוגה ואינטנסיביות גופנית. לצד שכלולו המתמשך של חזון אסתטי המבוסס, בראש ובראשונה, על התנועה האנושית, ניצבת בלב פרקטיקת שיתוף הפעולה של צוק ופישוף, האינטראקציה המורכבת בין הנראה והנשמע. האופן בו הם עובדים בתוך, מסביב וכנגד החוזה האודיו-ויזואלי, שואב את השראתו מטווח רחב של מסורות אורקוליות – סאונד-ארט, קולנוע, בלט, מוזיקת פופ ופולקלור. המיזוג הרב-תחומי האופייני להם של מחול, סאונד ומיצג מתקיים בשיא מורכבותו במרחב הפואטי שבין הקולי לחזותי.


נועה צוק ואהד פישוף יוצרים במשותף עבודות מחול לבמה ולמצלמה מאז 2008. יצירותיהם נוצרו והוצגו בהזמנת להקות, פסטיבלים ומוסדות אמנות בארה״ב, שווייץ, סינגפור, גרמניה, נורווגיה, סקוטלנד, אנגליה, רוסיה ואיטליה.


כניסה : 80 ש״ח
מספר המקומות מוגבל, יש להזמין כרטיסים מראש


דימוי: פוטו ג'ולי





Rakonto Kun
Sunday, February 9 at 7 pm


Choreography: Noa Zuk & Ohad Fishof
Music and Text: Ohad Fishof
Dancers: Hsin-Yi Hsiang, Ori Kroll, Matan David
Lighting: Dani Fishof
Costumes: Shai Ben-Zvi


Rakonto Kun is a dance piece by Noa Zuk and Ohad Fishof, premiered as part of the exhibition “Noa Zuk & Ohad Fishof: Works,” curated by Nicola Trezzi. The work is performed by three dancers with the participation of its creators. The live soundtrack, composed and performed by Ohad Fishof, is a fundamental element in the unique performative realm that characterizes the duo’s work.


Like their previous work, The Burnt Room, commissioned by the CCA and Berlin’s n.b.k, Rakonto Kun was created to be performed in a room. The audience sits around the performers in close proximity to the happening, physically enclosing the performance space. The texts featured in the piece are in Esperanto, the utopian language invented in the late 19th century by Ludwik Lejzer Zamenhof.


Rakonto Kun takes place somewhere in the fantasy territory of ethnographic fiction. It contains the primeval and the futuristic, as well as absurdity, sorrow, darkness, and physical intensity. Alongside the ongoing articulation of an aesthetic vision that is based, first and foremost, on human movement, at the heart of Zuk & Fishof’s collaborative practice lies the complex interaction between the ocular and the auditory. The way they work within, around, and against the audio-visual contract draws from a wide range of audio-visual traditions such as sound art, film, ballet, pop, and folklore. Their typical interdisciplinary mixture of dance, sound, and performance exists in its utmost complexity within the poetic space between the audible and the visual.


Noa Zuk and Ohad Fishof have been creating collaboratively dance works for the stage and the camera since 2008. Their works have been commissioned and presented by dance companies, festivals, and art organizations in the United States, Switzerland, Singapore, Germany, Norway, Scotland, England, Russia, and Italy.


Entrance: 80 NIS
Seating is limited


Image: Photo Julie


פרטי המוכר: המרכז לאמנות עכשווית