קורס אקסל לעסקים
קורס אקסל לעסקים
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
הקורס מיועד לבעלי/ות עסקים בעלי ידע בסיסי באקסל (פתיחת ושמירת קבצים. הזנת נתונים, שימוש בנוסחאות יתרון אך לא הכרחי) .
מרצה: אמוץ קרוגליאק
היקף הקורס: 6 מפגשים של 3 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 18 שעות אקדמאיות
היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom
מפגש 1 (31/1/21 יום א'): הכרות כללית עם תכונות ויכולות אקסל ושימושים עסקיים באקסל - מהו אקסל ושימושים נפוצים לעסקים באקסל – הזנת נתונים, שימוש בנוסחאות, ניהול טבלאות נתונים. דוגמאות לניהול תמחור, תקציב ותזרים חודשי ושנתי באקסל.
מפגש 2 (3/2/21 יום ד'): ניתוח דוחות כספים - עקרונות לעיצוב דוחות , השוואת שנים, ניתוח הפרשים, מדדי ביצוע – עיצוב התבנית, נוסחאות ייעודיות, עיצוב מותנה.
מפגש 3 (7/2/21 יום א'): ניהול בסיסי נתונים - עקרונות לעיצוב ולניהול בסיסי נתונים, מיון, סיכום, סיכום מותנה, סיכומי ביניים, חיפוש נתונים.
מפגש 4 (10/2/21 יום ד'): תמחור בעזרת אקסל - בניית תבנית תמחור אוטומטית – עיצוב התבנית, הזנת נתונים, נוסחאות ייעודיות, הפניה לתאים/גיליונות/קבצים אחרים.
מפגש 5 (14/2/21 יום א'): ניהול תקציב באקסל - בניית תבנית תקציב מול ביצוע – עיצוב התבנית, הזנת נתונים, נוסחאות ייעודיות, עיצוב מותנה.
מפגש 6 (17/2/21 יום ד'): ניהול שכר באקסל - עקרונות שימוש בזמנים באקסל, תבניות זמן ועיצוב תאים, נוסחאות שימושיות, עיצוב דוחות לשכר.
*ידע מוקדם נדרש :
- הכרות כללית עם תוכנות אופיס (פתיחה, שמירה, עריכה וכיו"ב)
- הכרה בסיסית של אקסל – פתיחת ושמירת קבצים, הזנת נתונים .
• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים
• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה
לשאלות ופרטים נוספים
• טלפון: 077-9387618
• דוא"ל: [email protected]
הקורס מיועד לבעלי/ות עסקים בעלי ידע בסיסי באקסל (פתיחת ושמירת קבצים. הזנת נתונים, שימוש בנוסחאות יתרון אך לא הכרחי) .
מרצה: אמוץ קרוגליאק
היקף הקורס: 6 מפגשים של 3 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 18 שעות אקדמאיות
היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom
מפגש 1 (31/1/21 יום א'): הכרות כללית עם תכונות ויכולות אקסל ושימושים עסקיים באקסל - מהו אקסל ושימושים נפוצים לעסקים באקסל – הזנת נתונים, שימוש בנוסחאות, ניהול טבלאות נתונים. דוגמאות לניהול תמחור, תקציב ותזרים חודשי ושנתי באקסל.
מפגש 2 (3/2/21 יום ד'): ניתוח דוחות כספים - עקרונות לעיצוב דוחות , השוואת שנים, ניתוח הפרשים, מדדי ביצוע – עיצוב התבנית, נוסחאות ייעודיות, עיצוב מותנה.
מפגש 3 (7/2/21 יום א'): ניהול בסיסי נתונים - עקרונות לעיצוב ולניהול בסיסי נתונים, מיון, סיכום, סיכום מותנה, סיכומי ביניים, חיפוש נתונים.
מפגש 4 (10/2/21 יום ד'): תמחור בעזרת אקסל - בניית תבנית תמחור אוטומטית – עיצוב התבנית, הזנת נתונים, נוסחאות ייעודיות, הפניה לתאים/גיליונות/קבצים אחרים.
מפגש 5 (14/2/21 יום א'): ניהול תקציב באקסל - בניית תבנית תקציב מול ביצוע – עיצוב התבנית, הזנת נתונים, נוסחאות ייעודיות, עיצוב מותנה.
מפגש 6 (17/2/21 יום ד'): ניהול שכר באקסל - עקרונות שימוש בזמנים באקסל, תבניות זמן ועיצוב תאים, נוסחאות שימושיות, עיצוב דוחות לשכר.
*ידע מוקדם נדרש :
- הכרות כללית עם תוכנות אופיס (פתיחה, שמירה, עריכה וכיו"ב)
- הכרה בסיסית של אקסל – פתיחת ושמירת קבצים, הזנת נתונים .
• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים
• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה
לשאלות ופרטים נוספים
• טלפון: 077-9387618
• דוא"ל: [email protected]
שגיאה
שגיאה
הודעה
החלף שפה
תודה על פנייתך!
תודה על פנייתך!
מידע נוסף על סוג כרטיס
מידע נוסף על סוג כרטיס