כתיבה שיווקית 17.02.21 בוקר

התחלה: 09:30 17.02.2021
מיקום:אונליין בזום

כתיבה שיווקית 17.02.21 בוקר

התחלה: 09:30 17.02.2021
מיקום:אונליין בזום
המכירה באירוע הסתיימה
המכירה באירוע הסתיימה

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

הקורס מיועד לבעלי ובעלות עסקים המעוניינים ליצור תוכן באינטרנט שמניע קהלי יעד ומייצג אותם באופן הכי אפקטיבי.


הקורס מיועד לאנשים שיש להם כבר דף עסקי, אבל מתקשים על מה לכתוב, כיצד לכתוב או איך לייצר תוכן שמניע לפעולה.


מרצה: קרן קרפ


היקף הקורס: 5 מפגשים של 3 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 15 שעות אקדמאיות


מתקיים בימי רביעי בשעות 9.30-11.45


היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom


מפגש 1 (17/2/21): אסטרטגית תוכן- מהו שיווק באמצעות תוכן? תוכן שיוצר מעורבות- מה האלגוריתם "אוהב", הגדרת קהלי היעד ומציאת הצורך/ כאב שלהם, בריף שיווקי/ כתיבה.


מפגש 2 (24/2/21): עקרונות לכתיבה לרשתות החברתיות- עקרונות הכתיבה השיווקית לרשתות החברתיות, סוגי פוסטים- מכירתי, תדמיתי, ערך, ידע, המלצה וכו'. תבנית לכתיבה שיווקית- מבנה כתיבה, סוגי כותרות + התנסות בכתיבת כותרות.


מפגש 3 (3/3/21): סדנת כתיבה- מבנה הפוסט (המשך)- גוף הפוסט + סיום/ קריאה לפעולה תבנית לתהליך כתיבת פוסט, התנסות בכתיבה מותאמת לעסק ולקהל היעד, שיתוף בקבוצה ומשוב.


מפגש 4 (10/3/21): פוסטים "מכירתיים" - פוסט מכירתי- תבנית כתיבת פוסט מכירתי התנסות בכתיבת פוסט מכירתי, טיפים לכתיבה שיווקית, התמודדות עם חסמים של לקוחות- שימוש בתבנית.


מפגש 5 (17/3/21): גאנט תוכן ורעיונות לכתיבת פוסטים- גאנט ויצירת "בנק" רעיונות .מהו גאנט תוכן, כיצד יוצרים ומתכננים גאנט מותאם לעסק שלי, מהיכן שואבים רעיונות לכתיבה. כיצד משתמשים בפרופיל הפרטי: מה כותבים, מהי התדירות, מה משתפים, איך כותבים וכו'.


• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים


• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה



לשאלות ופרטים נוספים:


• טלפון: 077-9387618


• דוא"ל: oksana_vi@sba.org.il


פרטי המוכר: מעוף קורסים - אוקסנה

הקורס מיועד לבעלי ובעלות עסקים המעוניינים ליצור תוכן באינטרנט שמניע קהלי יעד ומייצג אותם באופן הכי אפקטיבי.


הקורס מיועד לאנשים שיש להם כבר דף עסקי, אבל מתקשים על מה לכתוב, כיצד לכתוב או איך לייצר תוכן שמניע לפעולה.


מרצה: קרן קרפ


היקף הקורס: 5 מפגשים של 3 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 15 שעות אקדמאיות


מתקיים בימי רביעי בשעות 9.30-11.45


היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom


מפגש 1 (17/2/21): אסטרטגית תוכן- מהו שיווק באמצעות תוכן? תוכן שיוצר מעורבות- מה האלגוריתם "אוהב", הגדרת קהלי היעד ומציאת הצורך/ כאב שלהם, בריף שיווקי/ כתיבה.


מפגש 2 (24/2/21): עקרונות לכתיבה לרשתות החברתיות- עקרונות הכתיבה השיווקית לרשתות החברתיות, סוגי פוסטים- מכירתי, תדמיתי, ערך, ידע, המלצה וכו'. תבנית לכתיבה שיווקית- מבנה כתיבה, סוגי כותרות + התנסות בכתיבת כותרות.


מפגש 3 (3/3/21): סדנת כתיבה- מבנה הפוסט (המשך)- גוף הפוסט + סיום/ קריאה לפעולה תבנית לתהליך כתיבת פוסט, התנסות בכתיבה מותאמת לעסק ולקהל היעד, שיתוף בקבוצה ומשוב.


מפגש 4 (10/3/21): פוסטים "מכירתיים" - פוסט מכירתי- תבנית כתיבת פוסט מכירתי התנסות בכתיבת פוסט מכירתי, טיפים לכתיבה שיווקית, התמודדות עם חסמים של לקוחות- שימוש בתבנית.


מפגש 5 (17/3/21): גאנט תוכן ורעיונות לכתיבת פוסטים- גאנט ויצירת "בנק" רעיונות .מהו גאנט תוכן, כיצד יוצרים ומתכננים גאנט מותאם לעסק שלי, מהיכן שואבים רעיונות לכתיבה. כיצד משתמשים בפרופיל הפרטי: מה כותבים, מהי התדירות, מה משתפים, איך כותבים וכו'.


• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים


• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה



לשאלות ופרטים נוספים:


• טלפון: 077-9387618


• דוא"ל: oksana_vi@sba.org.il


פרטי המוכר: מעוף קורסים - אוקסנה