Next Case 2017
Next Case 2017
סיום:17:00 06.12.2017
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
עם מה תצאו מהכנס?
16 מומחי שיווק מציגים קייס סטאדיז (מקרי בוחן) באורך 20 דקות על SEO, PPC, מדיה חברתית וערוצי שיווק נוספים שיעזרו לעסק שלך להצליח ברשת. פותחים הכול ומדברים על אימוץ טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות בארגון והבאת תוצאות בפועל. בלי תיאוריה, רק פרקטיקה! הבטיחו את מקומכם בכנס הגדול של השנה בו תלמדו על כלים שיווקיים שבאמת עובדים.
מה תלמדו בכנס?
ההרצאות הבולטות:
איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים
פרי לוי, קבוצת כלמוביל
איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים
איתן הלמן, Wix
איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול
אלעד רביד, קפה עלית
איך סקר פשוט הוליד K100 לידים, M2 דולר בתשלומים וכותרות ב-FORTUNE ו-INC?
ג'וני סטיל, Payoneer
איך חיברנו את כל נתוני ה-OFFLINE וה-ONLINE באתר עם מיליוני משתמשים באנליטיקס
בנג’י עזריה, Plarium
איך מחיקת יותר מ-1,000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO
מת’יו טני, Webpals
איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות
לירז פוסטן, Outbrain
למי מתאים הכנס?
יזמים, בעלי עסקים, אנשי שיווק ודיגיטל שרוצים ללמוד איך להצליח בדיגיטל על ידי למידה מנסיון של אחרים.
מי מפיק את הכנס?
הכנס מופק השנה בפעם הרביעית ובגלל הפורמט הייחודי והעניין הרב שנוצר סביבו מדי שנה כמות הקהל גדלה. בכנס הקודם נכחו כ-1,200 משתתפים, חלקם הגיעו מחו"ל. את הכנס מפיקה קבוצת אנגורה מדיה שמפעילה מספר חברות שיווק דיגיטלי ואת הבלוג הפופולארי Ask Pavel.
עם מה תצאו מהכנס?
16 מומחי שיווק מציגים קייס סטאדיז (מקרי בוחן) באורך 20 דקות על SEO, PPC, מדיה חברתית וערוצי שיווק נוספים שיעזרו לעסק שלך להצליח ברשת. פותחים הכול ומדברים על אימוץ טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות בארגון והבאת תוצאות בפועל. בלי תיאוריה, רק פרקטיקה! הבטיחו את מקומכם בכנס הגדול של השנה בו תלמדו על כלים שיווקיים שבאמת עובדים.
מה תלמדו בכנס?
ההרצאות הבולטות:
איך עשינו טרנספורמציה דיגיטלית לקבוצת כלמוביל, שהביאה לצמיחה של מאות אחוזים
פרי לוי, קבוצת כלמוביל
איך קידמנו בהצלחה 3 אתרי WIX מסוגים שונים
איתן הלמן, Wix
איך השקנו פלטפורמת איקומרס בתוך ארגון גדול
אלעד רביד, קפה עלית
איך סקר פשוט הוליד K100 לידים, M2 דולר בתשלומים וכותרות ב-FORTUNE ו-INC?
ג'וני סטיל, Payoneer
איך חיברנו את כל נתוני ה-OFFLINE וה-ONLINE באתר עם מיליוני משתמשים באנליטיקס
בנג’י עזריה, Plarium
איך מחיקת יותר מ-1,000 עמודים באתר הזניקה את ה-SEO
מת’יו טני, Webpals
איך הגדלנו המרות אורגניות ב-85% רק בעזרת עבודת צוות
לירז פוסטן, Outbrain
למי מתאים הכנס?
יזמים, בעלי עסקים, אנשי שיווק ודיגיטל שרוצים ללמוד איך להצליח בדיגיטל על ידי למידה מנסיון של אחרים.
מי מפיק את הכנס?
הכנס מופק השנה בפעם הרביעית ובגלל הפורמט הייחודי והעניין הרב שנוצר סביבו מדי שנה כמות הקהל גדלה. בכנס הקודם נכחו כ-1,200 משתתפים, חלקם הגיעו מחו"ל. את הכנס מפיקה קבוצת אנגורה מדיה שמפעילה מספר חברות שיווק דיגיטלי ואת הבלוג הפופולארי Ask Pavel.
שגיאה
שגיאה
הודעה