איך להיות ויראליים באינסטגרם?
איך להיות ויראליים באינסטגרם?
סיום:18:30 22.11.2018
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
בסדנה נלמד לנהל את הפעילות האורגנית (הלא ממומנת) באינסטגרם ומערכת הפרסום הממומנת של אינסטגרם. במהלך הסדנה נכיר טוב יותר את אפשרויות הפרסום באינסטגרם, נקבל דגשים חשובים שיעזרו לנו להפוך פוסטים לא ממומנים לויראליים – והכל תוך התייחסות ממוקדת למקרי מבחן מעשיים. בנוסף, נקבל כלים לשימוש יומיומי בעבודה השוטפת שלנו בשיווק ופרסום ברשת - שפה ויזואלית, רעיונות לעיצוב הפיד, שימוש בסטורי וקידום בסטורי.
במהלך הסדנה נעבור על התכנים הבאים:
יישור קו ונתוני שימוש על אינסטגרם בישראל 2018
למי מתאים הפרסום באינסטגרם?
קידום אורגני באינסטגרם – עקרונות מנחים וניתוח מקרי מבחן
פרסום באינסטגרם הלכה למעשה – לרבות התייחסות לרמת התפעול הטכני של הקמפיין
כלי הפרסום המתקדמים והחדשים באינסטגרם
טיפים ודגשים מעשיים לאופטימיזציה ובקרה בקמפיין אינסטגרם
*למי זה מתאים?*
אנשי דיגיטל ומנהלי מדיה חברתית
בעלי חשבון אינסטגרם שמעוניינים בסדנה מתקדמת בפלטפורמת האינסטגרם
*דרישות ידע מוקדם*
היכרות והתנסות בניהול חשבונות אינטסגרם ופייסבוק
חשבון מודעות פעיל (Ads Manager) בפייסבוק עם ידע לתפעולי בסיסי
*על המרצה*
יעל סקליר, מומחיות ברשתות חברתיות ואסטרטגיית סושיאל
בעלת Let’s get social, עסק לשיווק דיגיטלי במגוון רשתות חברתיות ומרצה בתחומי המדיה החברתית ואסטרטגיית בידול התוכן לפלטפורמות השונות.
בעלת הבנה עסקית ושיווקית רחבה, ניסיון של מעל 8 שנים בכתיבה שיווקית בפיזור רשתי רחב למגוון מותגים, אהבה למקצועות הכתיבה והשיווק והכרת עולם המדיה על בוריו. ניהלתי אסטרטגיה שיווקית למותגים בדיגיטל ותוכן הכולל שירותי קופי ושיווק. מותגים איתם עבדתי: ידיעות אחרונות, הוט, ישראייר, קבוצת עזריאלי, דן גורמה ועוד, כמו גם עסקים קטנים.יעל סקליר, מומחיות ברשתות חברתיות ואסטרטגיית סושיאל
---------
הסדנה תתקיים ביום רביעי 21.11
במרכז קהילתי חברוTA, דוב הוז 16, תל אביב.
התכנסות ומינגלינג: 18:30
מתחילים : 19:00 - 22:00
בסדנה נלמד לנהל את הפעילות האורגנית (הלא ממומנת) באינסטגרם ומערכת הפרסום הממומנת של אינסטגרם. במהלך הסדנה נכיר טוב יותר את אפשרויות הפרסום באינסטגרם, נקבל דגשים חשובים שיעזרו לנו להפוך פוסטים לא ממומנים לויראליים – והכל תוך התייחסות ממוקדת למקרי מבחן מעשיים. בנוסף, נקבל כלים לשימוש יומיומי בעבודה השוטפת שלנו בשיווק ופרסום ברשת - שפה ויזואלית, רעיונות לעיצוב הפיד, שימוש בסטורי וקידום בסטורי.
במהלך הסדנה נעבור על התכנים הבאים:
יישור קו ונתוני שימוש על אינסטגרם בישראל 2018
למי מתאים הפרסום באינסטגרם?
קידום אורגני באינסטגרם – עקרונות מנחים וניתוח מקרי מבחן
פרסום באינסטגרם הלכה למעשה – לרבות התייחסות לרמת התפעול הטכני של הקמפיין
כלי הפרסום המתקדמים והחדשים באינסטגרם
טיפים ודגשים מעשיים לאופטימיזציה ובקרה בקמפיין אינסטגרם
*למי זה מתאים?*
אנשי דיגיטל ומנהלי מדיה חברתית
בעלי חשבון אינסטגרם שמעוניינים בסדנה מתקדמת בפלטפורמת האינסטגרם
*דרישות ידע מוקדם*
היכרות והתנסות בניהול חשבונות אינטסגרם ופייסבוק
חשבון מודעות פעיל (Ads Manager) בפייסבוק עם ידע לתפעולי בסיסי
*על המרצה*
יעל סקליר, מומחיות ברשתות חברתיות ואסטרטגיית סושיאל
בעלת Let’s get social, עסק לשיווק דיגיטלי במגוון רשתות חברתיות ומרצה בתחומי המדיה החברתית ואסטרטגיית בידול התוכן לפלטפורמות השונות.
בעלת הבנה עסקית ושיווקית רחבה, ניסיון של מעל 8 שנים בכתיבה שיווקית בפיזור רשתי רחב למגוון מותגים, אהבה למקצועות הכתיבה והשיווק והכרת עולם המדיה על בוריו. ניהלתי אסטרטגיה שיווקית למותגים בדיגיטל ותוכן הכולל שירותי קופי ושיווק. מותגים איתם עבדתי: ידיעות אחרונות, הוט, ישראייר, קבוצת עזריאלי, דן גורמה ועוד, כמו גם עסקים קטנים.יעל סקליר, מומחיות ברשתות חברתיות ואסטרטגיית סושיאל
---------
הסדנה תתקיים ביום רביעי 21.11
במרכז קהילתי חברוTA, דוב הוז 16, תל אביב.
התכנסות ומינגלינג: 18:30
מתחילים : 19:00 - 22:00
שגיאה
שגיאה
הודעה
החלף שפה
תודה על פנייתך!
תודה על פנייתך!
מידע נוסף על סוג כרטיס