פסטיבל ריקודי חדר | תכנית א' | ירושלים
פסטיבל ריקודי חדר | תכנית א' | ירושלים
סוג כרטיס | מחיר | כמות | ||
---|---|---|---|---|
רגיל | 80 ₪ |
|
||
|
סה"כ לתשלום: 0 ₪
מחיר ללא קופון: 0 ₪
|
|
סוג כרטיס | מחיר | כמות | ||
---|---|---|---|---|
רגיל | 80 ₪ |
|
אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה
תשלום מזומן
מספר הזמנה:
מספר הזמנה:
עבודת בית
מאת נועה אשכול
בביצוע הקבוצה לריקוד קאמרי ע"ש נועה אשכול
דמות 1/ חדר משלך
מאת עין יה כהן
בביצוע דנה שיבלת
דימויים של העצמי
מאת יהודה דרומי
עבודת בית | נועה אשכול
בביצוע הקבוצה לריקוד קאמרי ע"ש נועה אשכול
בלב התוכנית עומד האטיוד 'עבודת בית' או 'תרגיל כיתה', שהיווה את הבסיס לסדרה של שישה אטיודים, שחיברה נועה אשכול באמצע שנות השבעים מתוך מטרות דידקטיות בעת שלימדה קבוצת תלמידים, שהתקבצו סביבה במכללת סמינר הקיבוצים מעל עשור, וכונו "הכיתה".
"כל אטיוד הציב בפני המבצעים אתגרים ובעיות של קואורדינציה ושל יכולת פיסית. לא בעיות של חיזוק הגוף במובן האתלטי, כי אם בעיות של הבנה. כל פעם שהתבררה אי-יכולת, היא נבחרה לשמש כנושא לתרגיל חדש." (נ.א, 1996)
לאורך כמעט שני עשורים פיתחה אשכול את האטיודים, הוסיפה וריאציות רבות - בין השאר השתמשה בחומרים שחיברו התלמידים ואף בטעויותיהם כמוטיבים תנועתיים - ובנתה מהם יצירות מורכבות, המהוות את סוויטת הריקודים האחרונה שלה – 'אטיודים סימטריים וסנטימנטליים', המכונה בסלנג של אשכול ותלמידיה גם "הסוויטה של הכיתה".
האטיוד 'עבודת בית' מתבצע ללא התקדמות במרחב, וחובר על מנת לאפשר לתלמידים לנוע במרחב מצומצם של בית או חדר – ומכאן שמו. הערב יבוצעו האטיוד המקורי ושתי ווריאציות, אשר חוברו מאוחר יותר עבור הקבוצה לריקוד קאמרי – 'מחוות I' ו'מחוות II', לצד ריקודים מוקדמים יותר של אשכול.
הרכב המבצעים כולל את רקדני הקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול בהובלת רחלי נול-כהנא, לצד ארבע נשים - מומחיות בדיסציפלינות שונות של גוף ותנועה, אשר לומדות עם רחלי כארבעה עשורים את ריקודיה של אשכול; חלקן תלמידותיה של אשכול לשעבר, יוצאות אותה "כיתה" מיתולוגית.
רחלי נול-כהנא משנות הששים רקדנית בכירה בקבוצה לריקוד קאמרי בהדרכת נועה אשכול, וכיום מנהלת את הקבוצה בהרכבה הנוכחי. בוגרת האקדמיה למוסיקה ולמחול על שם רובין בירושלים. שמשה מורה לתנועה וכתב תנועה במכללת סמינר הקיבוצים. במסגרת זו לימדה גם כיתה "אקסטרנית", אשר חלק מחברותיה לומדות איתה עד היום – מעל ארבעה עשורים. השתתפה בכתיבת ספרי כתב התנועה עם ובהדרכת נועה אשכול, וכן יזמה והובילה עם רותי סלע ז"ל תיווי מחודש של ריקודים של אשכול, שלא ראו אור בימי חייה, והוצאתם לאור על ידי הקרן על שם נועה אשכול.
שלומית צור מורה בשיטת פלדנקרייז ומדריכה קבוצות בהתעמלות לגיל השלישי. הייתה תלמידתה של נועה אשכול בסמינר הקיבוצים במסגרת מה שכונה על ידי אשכול ותלמידיה "הכיתה". מעל שלושים וחמש שנים לומדת לבצע את ריקודיה של אשכול בהדרכת רחלי נול-כהנא. שותפה למיזם התיווי המחודש של ריקודים של אשכול, שלא יצאו לאור בימי חייה.
חמוטל (פוטי) פלד מורה בשיטת פלדנקרייז. עבדה שנים רבות כאחות טיפול נמרץ לב ונשימה. היתה תלמידתה של נועה אשכול בסמינר הקיבוצים ובהמשך בסטודיו של אשכול בחולון. בעלת תואר ראשון במגמה למחול בסמינר הקיבוצים. מזה ארבעים וחמש שנים תלמידתה של רחלי נול כהנא. שותפה למיזם התיווי המחודש של ריקודים של אשכול, אשר לא יצאו לאור בימי חייה. הופיעה עם הקבוצה לריקוד קאמרי.
חוה לזרסון בוגרת סמינר הקיבוצים בתוכנית להוראת תנועה ומחול. מזה כארבעים שנה מורה לתנועה ומחול באיזור חוף הכרמל. מעל ארבעים שנה לומדת ביצוע של ריקודיה של אשכול בהדרכתה של רחלי נול-כהנא.
שרה שפי פיזיותרפיסטית מוסמכת Ph.D, PT מטעם החוג לפיסיולוגיה ופרמקולוגיה של אוניברסיטת תל אביב. עבדה כמורה וכמנהלת בבית הספר לפיזיותרפיה בבית חולים שיבא. מזה ארבעים וחמש שנים לומדת ביצוע של ריקודיה של אשכול בהדרכתה של רחלי נול-כהנא.
מור בשן רקדנית בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול, ומנהלת את ארכיון נועה אשכול לכתב תנועה. בעלת תואר שני (M. Music) מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מלמדת כתב תנועה ורפרטואר נועה אשכול במסגרות שונות בארץ ובעולם.
נגה גורל רקדנית בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול. בעלת תואר שני (M.Dance) מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מורה לכתב תנועה ורפרטואר נועה אשכול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.
דרור שובל רקדן בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול, וחבר בצוות ארכיון נועה אשכול לכתב תנועה. בוגר הסדנה להכשרת רקדנים בחיפה. בוגר המחלקה לעיצוב קרמי - מסלול זכוכית - באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. סטודנט לתואר שני בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש טיש של אוניברסיטת תל אביב במסלול בימוי והפקה.
דמות 1/ חדר משלך | עין יה כהן
בביצוע דנה שיבלת
בשנת 2001 יצא לאור הספר 'דמויות, חמש פרטיטורות של מחול בכתב תנועה אשכול ווכמן' מאת עין יה כהן. היה זה סיכום של חמש שנות עבודה עם קבוצת המחול בראשות עין יה כהן, במפגשים שבועיים בירושליים, שהשתתפתי בה כרקדנית.
הסוויטה היא סיכום של תקופת יצירה בין השנים 1990-1995. בעבודה בסטודיו החזיון האישי והחי של המחברת, קיבל הרבה צורות במושגי כתב התנועה אשכול ווכמן. עשרות וואריציות התגשמו בגופים של הרקדניות בסטודיו. הספר הוא סיכום בחירות של קומפוזיציה מתוך עשרות וואריאציות. בהקדמה בספר הנ"ל ציינה עין יה כהן "כתב התנועה אשכול-ווכמן כמכשיר מחשבתי, מול הצורך שלי לרקוד" הוא שדה של מתח פורה שהוליד הרבה תנועות חדשות. הסוויטה הועלתה בשלמותה לראשונה בפסטיבל ריקודי חדר בשנת 2001.
'דמות 1 / חדר משלך' בוצע עד היום כסולו. הריקוד בנוי משישה בתים שכל אחד חוקר את מוטיב הידיים המקורי [כולו תנועות מישוריות] ומפגיש אותו עם מוטיב בטעם אחר, של קונוסים. תנועות הקונוס חלק התחתון של הטורסו, 'מזעזעות' את הבסיס. איפיון הריקוד הוא בהכפלה והגברה של אותם הקונוסים גם בראש. באותו זמן, לעיתים בכיוונים הפוכים...
הבחירה שלי בריקוד זה נובעת משלושה דברים. מחד מהאתגר הפיזי, התיאום בין התנועות, ההנאה שבשליטה בסיבוב הראש ובאגן בו זמנית, לעיתים בכיוונים הפוכים ובגדלים שונים של תנועה, גם על רגל אחת. אלא, שכמו בריקודים של עין יה, יש א-נומליה ששוברת את הסדר ה'טוב'. בריקוד זה יש קו שבר לרוחב הבטן. זהו סימן גרפי קטן, הסימן הקטן הנ"ל מבקש בקשה גדולה וכמעט בלתי אפשרית. לחלק את הטורסו לחלקים, ולבצע בכל אחד מוטיב אחר, מבלי שיסיטו אחד את השני ממסלולם. על כן ההנאה שלי להיות פרשנית של הטקסט במובן המובהק של המילה, בחופש למצוא ולבחור ניואנסים של ביצוע. מתבקש לראות בביצוע ביטוי של טעם אישי, סיכום התנסויות וזכרונות.
לצד אלו, הריקוד הכתוב מאפשר לחזור לספר ולפרטיטורה, לבצע ולחוות אותו שוב, בגיל הנוכחי שלי, בפער של עשרים ושלוש שנה.
דנה שבלת בוגרת האקדמיה למחול, לימדה במוסד הנ"ל. מורה מוסמכת לפלדנקרייז, טאי צ'י, ביולוגיה. תלמידת מכון כהן להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים אוניברסיטת תל אביב. למדה אצל פטריק קלי [טאי צ'י], דן ראסל, מאסטר ז'אנג [Yuanming Zhang תירגולים דאואיסטים וצ'י קונג]. פעלה בפורום 'רוקדות', קראה והופיעה בריקודים של נועה אשכול, רקדה בקבוצת המחול של עין יה, רוקדת בקבוצה של רחלי כהנא נול [ריקודי נועה אשכול]. מלמדת פלדנקרייז וטאי צ'י בתל אביב. מתנדבת בשיקום חיילים באמצעות רפואה סינית.
דימויים של העצמי | יהודה דרומי
כוריאוגרפיה וביצוע: יהודה דרומי
ליווי אומנותי: ניר וידן ושלומית פונדמינסקי
מוסיקה מקורית: נטע רודיך
תודות: נעם רז
״דימויים של העצמי״ מתבונן על הגוף כחומר נטול היסטוריה וחוקר את אפשרויות התנועה שגלומות בו, כפי שחוקרים חומר פיזי - חימר, פלסטלינה, אבן או עץ. אילו תנועות מאפשרים המפרקים? אילו מרקמים וצורות אפשר לייצר עם האובייקט הזה? איך זה לשחק ובו בזמן להיות המשחק עצמו?
הסולו בוחן יחסים בגבולות הגוף, מתכתב עם דימויים מהאמנות הפלסטית, ושואל שאלות על דימויי גוף, יחסים בין חלקים שונים, ואפשרויות חדשות של מגבלה וחופש.
יהודה דרומי נולד ב1992 בכרמי צור שבגוש עציון. בגיל 19 יצא בשאלה, ולאחר שנה בקיבוץ עבר לתל אביב, שם למד משחק באקדמיה לאומנויות המופע (2013-2016), ובמקביל רקד בסטודיו נעים ונחשף למחול עכשווי ורליס. משם המשיך ללימודי מחול ב'קבוצה', 'שלומבל' וקבוצת מחול 'כרמלה'. וכן, ללימודי כוריאוגרפיה ב'כלים - גוף לעבודה כוריאוגרפית'. בין לבין נחשף גם לשיטתו של משה פלדנקרייז וטכניקת קליין. יצירותיו חוקרות יחסים והתנהגויות אנושיות דרך פירוק של מחוות, דימויים, מילים ותנועה. והופיעו בין השאר בפסטיבל אביב, פסטיבל הפרינג' בבירה ותיאטרון הבית. כרקדן יוצר שיתף פעולה עם איריס ארז, מעיין כהן מרציאנו, אלה גרינבאום, מיכל מג, סופיה גנדלמן ועוד. מתגורר בתל אביב ומטפל בשיטת אילן לב וSomatic Experiencing.
עבודת בית
מאת נועה אשכול
בביצוע הקבוצה לריקוד קאמרי ע"ש נועה אשכול
דמות 1/ חדר משלך
מאת עין יה כהן
בביצוע דנה שיבלת
דימויים של העצמי
מאת יהודה דרומי
עבודת בית | נועה אשכול
בביצוע הקבוצה לריקוד קאמרי ע"ש נועה אשכול
בלב התוכנית עומד האטיוד 'עבודת בית' או 'תרגיל כיתה', שהיווה את הבסיס לסדרה של שישה אטיודים, שחיברה נועה אשכול באמצע שנות השבעים מתוך מטרות דידקטיות בעת שלימדה קבוצת תלמידים, שהתקבצו סביבה במכללת סמינר הקיבוצים מעל עשור, וכונו "הכיתה".
"כל אטיוד הציב בפני המבצעים אתגרים ובעיות של קואורדינציה ושל יכולת פיסית. לא בעיות של חיזוק הגוף במובן האתלטי, כי אם בעיות של הבנה. כל פעם שהתבררה אי-יכולת, היא נבחרה לשמש כנושא לתרגיל חדש." (נ.א, 1996)
לאורך כמעט שני עשורים פיתחה אשכול את האטיודים, הוסיפה וריאציות רבות - בין השאר השתמשה בחומרים שחיברו התלמידים ואף בטעויותיהם כמוטיבים תנועתיים - ובנתה מהם יצירות מורכבות, המהוות את סוויטת הריקודים האחרונה שלה – 'אטיודים סימטריים וסנטימנטליים', המכונה בסלנג של אשכול ותלמידיה גם "הסוויטה של הכיתה".
האטיוד 'עבודת בית' מתבצע ללא התקדמות במרחב, וחובר על מנת לאפשר לתלמידים לנוע במרחב מצומצם של בית או חדר – ומכאן שמו. הערב יבוצעו האטיוד המקורי ושתי ווריאציות, אשר חוברו מאוחר יותר עבור הקבוצה לריקוד קאמרי – 'מחוות I' ו'מחוות II', לצד ריקודים מוקדמים יותר של אשכול.
הרכב המבצעים כולל את רקדני הקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול בהובלת רחלי נול-כהנא, לצד ארבע נשים - מומחיות בדיסציפלינות שונות של גוף ותנועה, אשר לומדות עם רחלי כארבעה עשורים את ריקודיה של אשכול; חלקן תלמידותיה של אשכול לשעבר, יוצאות אותה "כיתה" מיתולוגית.
רחלי נול-כהנא משנות הששים רקדנית בכירה בקבוצה לריקוד קאמרי בהדרכת נועה אשכול, וכיום מנהלת את הקבוצה בהרכבה הנוכחי. בוגרת האקדמיה למוסיקה ולמחול על שם רובין בירושלים. שמשה מורה לתנועה וכתב תנועה במכללת סמינר הקיבוצים. במסגרת זו לימדה גם כיתה "אקסטרנית", אשר חלק מחברותיה לומדות איתה עד היום – מעל ארבעה עשורים. השתתפה בכתיבת ספרי כתב התנועה עם ובהדרכת נועה אשכול, וכן יזמה והובילה עם רותי סלע ז"ל תיווי מחודש של ריקודים של אשכול, שלא ראו אור בימי חייה, והוצאתם לאור על ידי הקרן על שם נועה אשכול.
שלומית צור מורה בשיטת פלדנקרייז ומדריכה קבוצות בהתעמלות לגיל השלישי. הייתה תלמידתה של נועה אשכול בסמינר הקיבוצים במסגרת מה שכונה על ידי אשכול ותלמידיה "הכיתה". מעל שלושים וחמש שנים לומדת לבצע את ריקודיה של אשכול בהדרכת רחלי נול-כהנא. שותפה למיזם התיווי המחודש של ריקודים של אשכול, שלא יצאו לאור בימי חייה.
חמוטל (פוטי) פלד מורה בשיטת פלדנקרייז. עבדה שנים רבות כאחות טיפול נמרץ לב ונשימה. היתה תלמידתה של נועה אשכול בסמינר הקיבוצים ובהמשך בסטודיו של אשכול בחולון. בעלת תואר ראשון במגמה למחול בסמינר הקיבוצים. מזה ארבעים וחמש שנים תלמידתה של רחלי נול כהנא. שותפה למיזם התיווי המחודש של ריקודים של אשכול, אשר לא יצאו לאור בימי חייה. הופיעה עם הקבוצה לריקוד קאמרי.
חוה לזרסון בוגרת סמינר הקיבוצים בתוכנית להוראת תנועה ומחול. מזה כארבעים שנה מורה לתנועה ומחול באיזור חוף הכרמל. מעל ארבעים שנה לומדת ביצוע של ריקודיה של אשכול בהדרכתה של רחלי נול-כהנא.
שרה שפי פיזיותרפיסטית מוסמכת Ph.D, PT מטעם החוג לפיסיולוגיה ופרמקולוגיה של אוניברסיטת תל אביב. עבדה כמורה וכמנהלת בבית הספר לפיזיותרפיה בבית חולים שיבא. מזה ארבעים וחמש שנים לומדת ביצוע של ריקודיה של אשכול בהדרכתה של רחלי נול-כהנא.
מור בשן רקדנית בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול, ומנהלת את ארכיון נועה אשכול לכתב תנועה. בעלת תואר שני (M. Music) מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מלמדת כתב תנועה ורפרטואר נועה אשכול במסגרות שונות בארץ ובעולם.
נגה גורל רקדנית בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול. בעלת תואר שני (M.Dance) מטעם האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. מורה לכתב תנועה ורפרטואר נועה אשכול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.
דרור שובל רקדן בקבוצה לריקוד קאמרי מיסודה של נועה אשכול, וחבר בצוות ארכיון נועה אשכול לכתב תנועה. בוגר הסדנה להכשרת רקדנים בחיפה. בוגר המחלקה לעיצוב קרמי - מסלול זכוכית - באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. סטודנט לתואר שני בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה ע"ש טיש של אוניברסיטת תל אביב במסלול בימוי והפקה.
דמות 1/ חדר משלך | עין יה כהן
בביצוע דנה שיבלת
בשנת 2001 יצא לאור הספר 'דמויות, חמש פרטיטורות של מחול בכתב תנועה אשכול ווכמן' מאת עין יה כהן. היה זה סיכום של חמש שנות עבודה עם קבוצת המחול בראשות עין יה כהן, במפגשים שבועיים בירושליים, שהשתתפתי בה כרקדנית.
הסוויטה היא סיכום של תקופת יצירה בין השנים 1990-1995. בעבודה בסטודיו החזיון האישי והחי של המחברת, קיבל הרבה צורות במושגי כתב התנועה אשכול ווכמן. עשרות וואריציות התגשמו בגופים של הרקדניות בסטודיו. הספר הוא סיכום בחירות של קומפוזיציה מתוך עשרות וואריאציות. בהקדמה בספר הנ"ל ציינה עין יה כהן "כתב התנועה אשכול-ווכמן כמכשיר מחשבתי, מול הצורך שלי לרקוד" הוא שדה של מתח פורה שהוליד הרבה תנועות חדשות. הסוויטה הועלתה בשלמותה לראשונה בפסטיבל ריקודי חדר בשנת 2001.
'דמות 1 / חדר משלך' בוצע עד היום כסולו. הריקוד בנוי משישה בתים שכל אחד חוקר את מוטיב הידיים המקורי [כולו תנועות מישוריות] ומפגיש אותו עם מוטיב בטעם אחר, של קונוסים. תנועות הקונוס חלק התחתון של הטורסו, 'מזעזעות' את הבסיס. איפיון הריקוד הוא בהכפלה והגברה של אותם הקונוסים גם בראש. באותו זמן, לעיתים בכיוונים הפוכים...
הבחירה שלי בריקוד זה נובעת משלושה דברים. מחד מהאתגר הפיזי, התיאום בין התנועות, ההנאה שבשליטה בסיבוב הראש ובאגן בו זמנית, לעיתים בכיוונים הפוכים ובגדלים שונים של תנועה, גם על רגל אחת. אלא, שכמו בריקודים של עין יה, יש א-נומליה ששוברת את הסדר ה'טוב'. בריקוד זה יש קו שבר לרוחב הבטן. זהו סימן גרפי קטן, הסימן הקטן הנ"ל מבקש בקשה גדולה וכמעט בלתי אפשרית. לחלק את הטורסו לחלקים, ולבצע בכל אחד מוטיב אחר, מבלי שיסיטו אחד את השני ממסלולם. על כן ההנאה שלי להיות פרשנית של הטקסט במובן המובהק של המילה, בחופש למצוא ולבחור ניואנסים של ביצוע. מתבקש לראות בביצוע ביטוי של טעם אישי, סיכום התנסויות וזכרונות.
לצד אלו, הריקוד הכתוב מאפשר לחזור לספר ולפרטיטורה, לבצע ולחוות אותו שוב, בגיל הנוכחי שלי, בפער של עשרים ושלוש שנה.
דנה שבלת בוגרת האקדמיה למחול, לימדה במוסד הנ"ל. מורה מוסמכת לפלדנקרייז, טאי צ'י, ביולוגיה. תלמידת מכון כהן להיסטוריה ופילוסופיה של המדעים אוניברסיטת תל אביב. למדה אצל פטריק קלי [טאי צ'י], דן ראסל, מאסטר ז'אנג [Yuanming Zhang תירגולים דאואיסטים וצ'י קונג]. פעלה בפורום 'רוקדות', קראה והופיעה בריקודים של נועה אשכול, רקדה בקבוצת המחול של עין יה, רוקדת בקבוצה של רחלי כהנא נול [ריקודי נועה אשכול]. מלמדת פלדנקרייז וטאי צ'י בתל אביב. מתנדבת בשיקום חיילים באמצעות רפואה סינית.
דימויים של העצמי | יהודה דרומי
כוריאוגרפיה וביצוע: יהודה דרומי
ליווי אומנותי: ניר וידן ושלומית פונדמינסקי
מוסיקה מקורית: נטע רודיך
תודות: נעם רז
״דימויים של העצמי״ מתבונן על הגוף כחומר נטול היסטוריה וחוקר את אפשרויות התנועה שגלומות בו, כפי שחוקרים חומר פיזי - חימר, פלסטלינה, אבן או עץ. אילו תנועות מאפשרים המפרקים? אילו מרקמים וצורות אפשר לייצר עם האובייקט הזה? איך זה לשחק ובו בזמן להיות המשחק עצמו?
הסולו בוחן יחסים בגבולות הגוף, מתכתב עם דימויים מהאמנות הפלסטית, ושואל שאלות על דימויי גוף, יחסים בין חלקים שונים, ואפשרויות חדשות של מגבלה וחופש.
יהודה דרומי נולד ב1992 בכרמי צור שבגוש עציון. בגיל 19 יצא בשאלה, ולאחר שנה בקיבוץ עבר לתל אביב, שם למד משחק באקדמיה לאומנויות המופע (2013-2016), ובמקביל רקד בסטודיו נעים ונחשף למחול עכשווי ורליס. משם המשיך ללימודי מחול ב'קבוצה', 'שלומבל' וקבוצת מחול 'כרמלה'. וכן, ללימודי כוריאוגרפיה ב'כלים - גוף לעבודה כוריאוגרפית'. בין לבין נחשף גם לשיטתו של משה פלדנקרייז וטכניקת קליין. יצירותיו חוקרות יחסים והתנהגויות אנושיות דרך פירוק של מחוות, דימויים, מילים ותנועה. והופיעו בין השאר בפסטיבל אביב, פסטיבל הפרינג' בבירה ותיאטרון הבית. כרקדן יוצר שיתף פעולה עם איריס ארז, מעיין כהן מרציאנו, אלה גרינבאום, מיכל מג, סופיה גנדלמן ועוד. מתגורר בתל אביב ומטפל בשיטת אילן לב וSomatic Experiencing.
שגיאה
שגיאה
הודעה
החלף שפה
תודה על פנייתך!
תודה על פנייתך!
מידע נוסף על סוג כרטיס