קורס מכירה אפקטיבית 03.03.2021 ערב

התחלה: 17:00 03.03.2021
מיקום:אונליין בזום

קורס מכירה אפקטיבית 03.03.2021 ערב

התחלה: 17:00 03.03.2021
מיקום:אונליין בזום
המכירה באירוע הסתיימה
המכירה באירוע הסתיימה

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

כלים אפקטיבים למקיסום מכירה, בשילוב כלים מעולם האימון והNLP למכירה בטכניקות פשוטות מהנות ואפקטיביות .


מרצה: אושרת גרובר


היקף הקורס: 4 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 16 שעות אקדמאיות


היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom


ימי רביעי 17:00-20:00


מפגש 1 (03/03/21 ): המוצר שלי - הגדרת המוצר שלי, תועלות רציונאליות ואמוציונאליות ללקוח, מודל ההשפעה,.


מפגש 2 (10/03/21): בניית תהליך המכירה - בניית תהליך מכירה, המותאם לעסק שלי, בניית תסריט מכירה/פרזנטציה מותאמת אישית לסגירת עסקה. גישת שימור לקוחות, איך יוצרים לקוח מרוצה ממליץ ומעריץ.


מפגש 3 (17/03/21): מיומנויות תקשורת ויצירת השפעה עם לקוח - מיומניוות תקשורת וסדנת סגנונות תקשורת מיומנויות לסגירת עסקה ויצירת אמון במערכות יחסים עם הלקוח.


מפגש 4 (24/03/21): מיומנויות תקשורת וטיפול בהתנגדויות- מהי התנגדות לקוח? איך אפשר למנוע התנגדות? איך להתמודד עם התנגדויות? בניית דשבורד עסקי למדידת אפקטיביות תהליך המכירה.


• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים


• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה



לשאלות ופרטים נוספים:


• טלפון: 077-9387618


• דוא"ל: oksanav@d.maof.co.il


פרטי המוכר: מעוף קורסים - אוקסנה

כלים אפקטיבים למקיסום מכירה, בשילוב כלים מעולם האימון והNLP למכירה בטכניקות פשוטות מהנות ואפקטיביות .


מרצה: אושרת גרובר


היקף הקורס: 4 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות כל מפגש, סה"כ 16 שעות אקדמאיות


היכן מתקיים: הקורס מועבר בפלטפורמת zoom


ימי רביעי 17:00-20:00


מפגש 1 (03/03/21 ): המוצר שלי - הגדרת המוצר שלי, תועלות רציונאליות ואמוציונאליות ללקוח, מודל ההשפעה,.


מפגש 2 (10/03/21): בניית תהליך המכירה - בניית תהליך מכירה, המותאם לעסק שלי, בניית תסריט מכירה/פרזנטציה מותאמת אישית לסגירת עסקה. גישת שימור לקוחות, איך יוצרים לקוח מרוצה ממליץ ומעריץ.


מפגש 3 (17/03/21): מיומנויות תקשורת ויצירת השפעה עם לקוח - מיומניוות תקשורת וסדנת סגנונות תקשורת מיומנויות לסגירת עסקה ויצירת אמון במערכות יחסים עם הלקוח.


מפגש 4 (24/03/21): מיומנויות תקשורת וטיפול בהתנגדויות- מהי התנגדות לקוח? איך אפשר למנוע התנגדות? איך להתמודד עם התנגדויות? בניית דשבורד עסקי למדידת אפקטיביות תהליך המכירה.


• ייתכנו שינויים בתכנים ובמועדים


• בפיקוח ובמימון הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה



לשאלות ופרטים נוספים:


• טלפון: 077-9387618


• דוא"ל: oksanav@d.maof.co.il


פרטי המוכר: מעוף קורסים - אוקסנה