ניו מדיה, שיווק במדיות חברתיות, כלים ויישומים

Start Date: 09:00 28.06.2023 End Date:20:30 19.07.2023
Location:מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט

ניו מדיה, שיווק במדיות חברתיות, כלים ויישומים

Start Date: 09:00 28.06.2023
End Date:20:30 19.07.2023
Location:מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט
The sale in this event is over
The sale in this event is over

אנו מתנצלים, בעקבות תקלה בחברת הסליקה לא ניתן לבצע תשלום כעת. עמכם הסליחה

קורס מעשי - ניו מדיה, שיווק במדיות חברתיות, כלים ויישומים


28 ביוני, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


היכרות, בריף פלטפורמות, דגשים ומסרים


5 ביולי, יום ד


זום


09:00-12:00


ניהול קהילה, AI


12 ביולי, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


סדנת שיווק בטיקטוק


19 ביולי, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


צילום ועריכת סרטונים לפלטפורמות שונות




מדובר במפגשים מעשיים, ולכן יש להגיע עם מחשבים ניידים וטלפונים.


הרחבה לגבי המפגשים:


מפגש ראשון - היכרות, בריף פלטפורמות, דגשים והעברת מסרים: אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב - שימוש בפלטפורמות אלה לצורכי שיווק ומינוף לקוחות. חשיבות האותנטיות באינסטגרם, תזמון פוסטים – הדרכה טכנית, שידורים חיים באינסטגרם, פרסום ממומן באינסטגרם, אופטימיזציה. ההבדלים בין פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם ויתר הזירות, בניית גאנט תוכן בפייסבוק, קידום ממומן, הקמת אירוע וכו.


מפגש שני - ניהול קהילה: אם ברצונכם לעשות שינוי גדול בתחום מסוים ובאמת להשפיע בו ולאורך זמן, הדרך הכי טובה לכך היא על ידי הקמת קהילה דיגיטלית או פיסית. נעבור יחד על נושאים כמו הקמת קהילה דיגיטליות, ניהול דאטה, רשימות תפוצה, קבוצות בפייסבוק וכדומה. במפגש הזה נדבר על ממשקי בינה מלאכותית והשפעתם על שיווק.


מפגש שלישי - סדנת טיקטוק: מושגי יסוד בטיקטוק, סקירה טכנית, טרנדים, בניית תכנית עבודה בטיקטוק, שיווק באמצעות טיקטוק, קהלי יעד, פרסום ממומן בטיקטוק. איך ליצור תוכן שמייצר מעורבות? כל מה שרציתם לדעת האשטגים, אופטימיזציה לסרטוני טיקטוק, פרסום ממומן בטיקטוק, תרגול.


מפגש רביעי: צילום ועריכת סרטונים: לכל אחת מהפלטפורמות נדרשים סרטונים עם דגשים שונים. הן מבחינת המסר, תוכן, נראות והן מבחינה טכנית. נעבור על דוגמאות ודגשים, תוכנות מומלצות לעריכה, נדבר על חומרים מצולמים קיימים ואיך לשדרג אותם לסרטוני שיווק.



את הקורס מעביר אבי סנטו שעוסק בייעוץ, הדרכה, ליווי מנהלי מדיה חברתית, גיבוש ויישום אסטרטגיה שיווקית.


כמה פרצלציות:


פתיחת הקורס מותנית ברישום של 15 משתתפים לכל מפגש.


הפורום מסבסד את התוכנית בכ- 50%, המחיר לכל ארבעת המפגשים לחברים וחברות הוא 450 ש"ח. במידה ותרצו להירשם למפגש בודד - אפשרי, העלות תהיה 140 ש"ח. ברישום יש לבחור מראש תאריך.


ט.ל.ח.


Seller Details: פורום מוסדות תרבות ואמנות ע.ר.

קורס מעשי - ניו מדיה, שיווק במדיות חברתיות, כלים ויישומים


28 ביוני, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


היכרות, בריף פלטפורמות, דגשים ומסרים


5 ביולי, יום ד


זום


09:00-12:00


ניהול קהילה, AI


12 ביולי, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


סדנת שיווק בטיקטוק


19 ביולי, יום ד


מוזיאון הטבע


09:00-12:00


צילום ועריכת סרטונים לפלטפורמות שונות




מדובר במפגשים מעשיים, ולכן יש להגיע עם מחשבים ניידים וטלפונים.


הרחבה לגבי המפגשים:


מפגש ראשון - היכרות, בריף פלטפורמות, דגשים והעברת מסרים: אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב - שימוש בפלטפורמות אלה לצורכי שיווק ומינוף לקוחות. חשיבות האותנטיות באינסטגרם, תזמון פוסטים – הדרכה טכנית, שידורים חיים באינסטגרם, פרסום ממומן באינסטגרם, אופטימיזציה. ההבדלים בין פייסבוק, גוגל, יוטיוב, אינסטגרם ויתר הזירות, בניית גאנט תוכן בפייסבוק, קידום ממומן, הקמת אירוע וכו.


מפגש שני - ניהול קהילה: אם ברצונכם לעשות שינוי גדול בתחום מסוים ובאמת להשפיע בו ולאורך זמן, הדרך הכי טובה לכך היא על ידי הקמת קהילה דיגיטלית או פיסית. נעבור יחד על נושאים כמו הקמת קהילה דיגיטליות, ניהול דאטה, רשימות תפוצה, קבוצות בפייסבוק וכדומה. במפגש הזה נדבר על ממשקי בינה מלאכותית והשפעתם על שיווק.


מפגש שלישי - סדנת טיקטוק: מושגי יסוד בטיקטוק, סקירה טכנית, טרנדים, בניית תכנית עבודה בטיקטוק, שיווק באמצעות טיקטוק, קהלי יעד, פרסום ממומן בטיקטוק. איך ליצור תוכן שמייצר מעורבות? כל מה שרציתם לדעת האשטגים, אופטימיזציה לסרטוני טיקטוק, פרסום ממומן בטיקטוק, תרגול.


מפגש רביעי: צילום ועריכת סרטונים: לכל אחת מהפלטפורמות נדרשים סרטונים עם דגשים שונים. הן מבחינת המסר, תוכן, נראות והן מבחינה טכנית. נעבור על דוגמאות ודגשים, תוכנות מומלצות לעריכה, נדבר על חומרים מצולמים קיימים ואיך לשדרג אותם לסרטוני שיווק.



את הקורס מעביר אבי סנטו שעוסק בייעוץ, הדרכה, ליווי מנהלי מדיה חברתית, גיבוש ויישום אסטרטגיה שיווקית.


כמה פרצלציות:


פתיחת הקורס מותנית ברישום של 15 משתתפים לכל מפגש.


הפורום מסבסד את התוכנית בכ- 50%, המחיר לכל ארבעת המפגשים לחברים וחברות הוא 450 ש"ח. במידה ותרצו להירשם למפגש בודד - אפשרי, העלות תהיה 140 ש"ח. ברישום יש לבחור מראש תאריך.


ט.ל.ח.


Seller Details: פורום מוסדות תרבות ואמנות ע.ר.